Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηγιάννης, Κώστας
dc.contributor.authorΣωφρονίου, Ευθυμία
dc.contributor.otherSwfroniou, Efthimia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-19
dc.date.accessioned2016-09-19T08:21:26Z
dc.date.available2016-09-19T08:21:26Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-19
dc.identifier.otherMBA/2016/00436el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2628
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ οικονομική κρίση η οποία έφερε αρκετές επιχειρήσεις σε δυσμενή θέση επηρέασε και την εταιρεία OPALIO OPTICAL LTD. Μελετώντας τις αρνητικές επιδράσεις εντοπίζουμε σημεία τα οποία πρέπει να ενδυναμωθούν ώστε να περιοριστεί η επίδραση της στη επιχείρηση που μελετούμε. Ο αρχικός στόχος που ήταν να δημιουργηθεί ένα εργαλείο το οποίο να αναλύει τις οικονομικές συνθήκες, τα μέτρα προστασίας, επερχόμενη κυβερνητική πολιτική, θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης και κυρίως της δραστηριοποίησης της επιχείρησης στην ύπαιθρο θεωρώ ότι έχουν επιτευχθεί. Μέσα από τους κίνδυνους τους οποίους αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις εντοπίζουμε αυτούς οι οποίοι είναι πιο απειλητικοί στη περίπτωση μας. Στη συνέχεια με τη χρήση ανάλυσης τύπου SWOT-PESTLE καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μας είναι η δραστηριοποίηση στην ύπαιθρο, καθώς υπάρχει περιορισμένη δυνατότητα να ανταγωνιστεί η επιχείρηση σε τιμές με άλλη επιχείρηση. Μέσα από αυτή την ανάλυση προτείνονται κάποιες λύσεις για να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες αλλά για να αναδείξουμε την τεχνογνωσία του ιδιοκτήτη. Με αυτό τον τρόπο καταλήγουμε στο γεγονός ότι η επιχείρηση δεν είναι υποδεέστερη άλλων αντίστοιχων καταστημάτων οπτικών ειδών τα οποία βρίσκονται στις πόλεις. Στη συνέχεια θέλοντας να επιβεβαιώσουμε με οικονομετρική ανάλυση την εκτίμηση ότι η απόσταση είναι στατιστικά σημαντική χρησιμοποιούμε ένα δικό μας εμπειρικό μοντέλο στηριζόμενο στα μοντέλα Rilley (1931), Breaking Point (1949), Huff (1964). Με δεδομένα μέσα από την επιχείρηση καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η απόσταση μετρημένη σε χρόνο ή χιλιόμετρα είναι στατιστικά σημαντική σε σχέση με το πόσο συχνά ένας πελάτης θα επισκεφτεί το κατάστημα. Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο κατάστημα εμφανίζεται στα άτομα ηλικίας 50 με 59 ετών.el_GR
dc.format.extentviii, 61 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Στρατηγικές επιβίωσηςel_GR
dc.subjectSmall and Medium enterprises -- Survival strategiesel_GR
dc.titleOPALIO OPTICAL LTD, Οικονομική κρίση και βιωσιμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractRecent Economic crisis led many small/medium firms in a very difficult position. OPALIO OPTICAL LTD was also influenced. Studying the negative effects we identify points that should be strengthened in order to limit the impact on the business that we are studying. The initial goal was to create a tool for analyzing the economic conditions, protective measures, upcoming government policies, positive and negative characteristics of the business and especially the activity of the enterprise in the countryside something that I believe I have achieved. Through the risks that businesses are facing, we identify those who are the most threatened in our case. Then using SWOT-PESTLE type of analysis we conclude that our biggest advantage is its involvement in the countryside, as there is limited ability to compete with any other firm at prices. Through this analysis, some solutions are suggested in order to attract more customers. This is done by finding way of highlighting the expertise of the owner. In this way we come to the fact that the company is not subordinate to other similar optical shops which are located in cities. Then we wanted to confirm with econometric analysis the initial estimation that the distance is statistically significant using our own empirical model based on Rilley models (1931), Breaking Point (1949), Huff (1964). Using Data extracted from the firm we conclude that the distance, measured in time or kilometers, are statistically significant relative to how often a client will visit the store. Furthermore its worth noticing that the most traffic to the store occurs with people/clients aged 50-59 years.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record