Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    OPALIO OPTICAL LTD, Οικονομική κρίση και βιωσιμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00436.pdf (1.291Mb)
    Date
    2016-09-19
    Author
    Σωφρονίου, Ευθυμία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η οικονομική κρίση η οποία έφερε αρκετές επιχειρήσεις σε δυσμενή θέση επηρέασε και την εταιρεία OPALIO OPTICAL LTD. Μελετώντας τις αρνητικές επιδράσεις εντοπίζουμε σημεία τα οποία πρέπει να ενδυναμωθούν ώστε να περιοριστεί η επίδραση της στη επιχείρηση που μελετούμε. Ο αρχικός στόχος που ήταν να δημιουργηθεί ένα εργαλείο το οποίο να αναλύει τις οικονομικές συνθήκες, τα μέτρα προστασίας, επερχόμενη κυβερνητική πολιτική, θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης και κυρίως της δραστηριοποίησης της επιχείρησης στην ύπαιθρο θεωρώ ότι έχουν επιτευχθεί. Μέσα από τους κίνδυνους τους οποίους αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις εντοπίζουμε αυτούς οι οποίοι είναι πιο απειλητικοί στη περίπτωση μας. Στη συνέχεια με τη χρήση ανάλυσης τύπου SWOT-PESTLE καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μας είναι η δραστηριοποίηση στην ύπαιθρο, καθώς υπάρχει περιορισμένη δυνατότητα να ανταγωνιστεί η επιχείρηση σε τιμές με άλλη επιχείρηση. Μέσα από αυτή την ανάλυση προτείνονται κάποιες λύσεις για να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες αλλά για να αναδείξουμε την τεχνογνωσία του ιδιοκτήτη. Με αυτό τον τρόπο καταλήγουμε στο γεγονός ότι η επιχείρηση δεν είναι υποδεέστερη άλλων αντίστοιχων καταστημάτων οπτικών ειδών τα οποία βρίσκονται στις πόλεις. Στη συνέχεια θέλοντας να επιβεβαιώσουμε με οικονομετρική ανάλυση την εκτίμηση ότι η απόσταση είναι στατιστικά σημαντική χρησιμοποιούμε ένα δικό μας εμπειρικό μοντέλο στηριζόμενο στα μοντέλα Rilley (1931), Breaking Point (1949), Huff (1964). Με δεδομένα μέσα από την επιχείρηση καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η απόσταση μετρημένη σε χρόνο ή χιλιόμετρα είναι στατιστικά σημαντική σε σχέση με το πόσο συχνά ένας πελάτης θα επισκεφτεί το κατάστημα. Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο κατάστημα εμφανίζεται στα άτομα ηλικίας 50 με 59 ετών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2628
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013