Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Πάνος
dc.contributor.authorΖήνωνος, Ζήνωνας
dc.contributor.otherZinonos, Zinonas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-13
dc.date.accessioned2016-09-13T09:00:46Z
dc.date.available2016-09-13T09:00:46Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-13
dc.identifier.otherMBA/2016/00475el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2599
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη στην τεχνολογία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας η οποία έχει κάνει εφικτή και πιο προσιτή τη μετάδοση δεδομένων με πολύ ψηλές ταχύτητες, καθώς και η εξέλιξη και διείσδυση των ‘έξυπνων τηλεφώνων’, αλλιώς smartphones, είναι οι κύριες παράμετροι στις οποίες οφείλεται η διείσδυση των Over The Top (ΟΤΤ) εφαρμογών δωρεάν επικοινωνίας, φωνής (VoIP) και μηνυμάτων (Instant Messaging). Οι εφαρμογές αυτές, οι οποίες προσφέρουν στο χρήστη τους μια ξεχωριστή εμπειρία επικοινωνίας σαφώς ανώτερη από αυτή που προσφέρουν οι παραδοσιακές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αποτελούν απειλή πλέον για τις εταιρίες παροχής κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο καθώς και παγκόσμια. Κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εκτιμηθεί η επίδραση των εφαρμογών δωρεάν επικοινωνίας στην αγορά κινητής τηλεφωνίας, και ειδικότερα στις εταιρίες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, να κάνει κάποιες προβλέψεις για την κατάσταση της αγοράς με χρονικό ορίζοντα το έτος 2020, καθώς επίσης και να προταθούν κάποιες λύσεις που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας για να αντιμετωπίσουν την απειλή και αλλά και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που προκύπτουν από την διείσδυση των ΟΤΤ εφαρμογών επικοινωνίας. Παράλληλα εξετάζονται και κάποιες αγορές κινητής τηλεφωνίας ευρωπαϊκών χωρών, με σκοπό τη συσχέτισή τους με την αντίστοιχη αγορά της Κύπρου. Επίσης, στα πλαίσια της παρούσας διατριβής, γίνεται μια προσπάθεια για καταγραφή των τάσεων των Κυπρίων πολιτών ως προς την χρήση των ΟΤΤ εφαρμογών επικοινωνίας, μέσω έρευνας αγοράς με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για τις προβλέψεις της κατάστασης της αγοράς στο μέλλον είναι η χρήση σιγμοειδών καμπύλων και η εξαγωγή συμπερασμάτων από στοιχεία άλλων ευρωπαϊκών χωρών που προπορεύονται της Κύπρου, ενώ εκτός από πρωτογενή στοιχεία που συλλέχθηκαν με τη βοήθεια της έρευνας που διεξήχθη, χρησιμοποιήθηκαν και δευτερογενή στοιχεία από επίσημες πηγές όπως ΓΕΡΗΕΤ, Στατιστική Υπηρεσία Κύπρου, Ευρωπαϊκή Επιτροπή κ.α.el_GR
dc.format.extent118 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕφαρμογές δωρεάν επικοινωνίας -- Αγορά κινητής τηλεφωνίαςel_GR
dc.subjectFree communication applications -- Mobile marketel_GR
dc.titleSkype, Whatsapp, Viber, και παρόμοιες δωρεάν εφαρμογές επικοινωνίας: Απειλές, προκλήσεις και ευκαιρίες για τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe rapid growth in the mobile network technology, which has made data transmission with very high speeds, possible and more affordable, and the development and penetration of smartphones, are the main parameters which cause the penetration of Over The Top (OTT) communication applications, voice (VoIP) and messaging (Instant messaging). These applications, which offer their user a unique communication experience clearly superior to that offered by traditional phone services, are a threat for mobile providers in Cyprus and worldwide. The main purpose of this dissertation is to assess the impact of free communication applications in the mobile market, particularly in mobile services providers, to make some predictions about the state of the market with a time horizon to 2020, and suggest some solutions that could be adopted by mobile operators to address the threat and also exploit the opportunities arising from the penetration of OTT communications applications. Alongside examined and some mobile markets of European countries, in order to compare them with the corresponding market of Cyprus. Also as part of this dissertation, an attempt is made to record Cypriot citizens trends in the use of OTT communications applications through market research using questionnaires. The methodology used for the projections of the market situation in the future is the use of S - curves and draw conclusions from data of other European countries ahead of Cyprus, while apart from primary data collected with the help of the research was conducted, also secondary data from authoritative sources such OCECPR, Statistical Service of Cyprus, European Commission etc, have been used.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής