Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιώνας, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΚόρτσου, Αναστασία
dc.contributor.otherKortsou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-12
dc.date.accessioned2016-09-12T08:30:10Z
dc.date.available2016-09-12T08:30:10Z
dc.date.copyright2016-04
dc.date.issued2016-09-12
dc.identifier.otherMBA/2016/00472el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2586
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι το επίπεδο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και η ψηφιακή ετοιμότητα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι ο εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης, μέσω της χρήσης των ΤΠΕ, με στόχο την ικανοποίηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. Κατά συνέπεια για να μετρήσουμε το επίπεδο ΗΔ της ΑΔΜΘ, θα έπρεπε να απευθυνθούμε στους πολίτες και τις επιχειρήσεις και να αναζητήσουμε το βαθμό διείσδυσης και αποδοχής των υφιστάμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΑΔΜΘ, αλλά και το βαθμό ικανοποίησης των αναγκών τους. Λόγω του μεγέθους, της διασποράς των υπηρεσιών και των πολλαπλών αρμοδιοτήτων της ΑΔΜΘ, μια τέτοια έρευνα είναι πολύ δύσκολο, αν όχι αδύνατο να πραγματοποιηθεί στα πλαίσια μιας μεταπτυχιακής διατριβής. Γι’ αυτό το λόγo επιλέξαμε να προσεγγίσουμε το θέμα μας, μέσω της βιβλιογραφίας και των πρωτόγεννων πηγών (κατά βάση διαδικτυακών), ενώ παράλληλα ζητήσαμε την άποψη των εργαζομένων στο φορέα, με τη χρήση επιγραμμικού ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής διαδικασίας κατέδειξαν ένα χαμηλό επίπεδο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αλλά ένα ικανοποιητικό, αν όχι υψηλό, επίπεδο ψηφιακής ετοιμότητας για την ΑΔΜΘ. Συγκεκριμένα, ο φορέας διαθέτει ανθρώπινο δυναμικό με υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και με πολύ καλές ψηφιακές δεξιότητες. Επίσης το επίπεδο και το πλήθος των ΤΠΕ κρίνεται επαρκές. Υστερεί σε θεσμικό επίπεδο, διότι ένα μεγάλο τμήμα των υπηρεσιών της έχει μείνει ανεπηρέαστο από τις διάφορες μεταρρυθμιστικές προσπάθειες, όπως επίσης και σε κανονιστικό, διότι οι διοικητικές διαδικασίες του φορέα δεν έχουν εκσυγχρονιστεί και δεν έχουν προσαρμοστεί στις νέες ΤΠΕ. Παράλληλα παρατηρείται μειωμένη χρήση των διαθέσιμων ΤΠΕ, για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, που σημαίνει ότι απουσιάζει η απαραίτητη βούληση και οι σχετικές αποφάσεις.el_GR
dc.format.extent117 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel_GR
dc.subjecte-governmentel_GR
dc.titleΗ ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην περίπτωση της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας Θράκηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record