Η θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειο
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-07-25Συγγραφέας
Παπαγεωργίου, Ζήσης
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Θεατρικές Σπουδές» της Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος της περιγράφονται αδρομερώς η παιδαγωγική λειτουργία του θεάτρου, η οποία συνδέεται με ορισμένες σύγχρονες θεωρίες για τη μάθηση και ορισμένες από τις πιο σημαντικές μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση. Κυρίως αναλύεται το μοντέλο διδασκαλίας που εφαρμόζεται και προτείνεται. Το κεντρικό ερευνητικό πρόβλημα που τίθεται στην ανά χείρας διατριβή είναι με ποιο τρόπο και ως ποιο βαθμό μπορεί το θέατρο να βοηθήσει τη γλωσσική διδασκαλία στο λύκειο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τρία εκτενή διδακτικά σενάρια, στα οποία εφαρμόζεται η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος.