Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Ζήσης
dc.contributor.otherPapageorgiou, Zisis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-25
dc.date.accessioned2016-07-25T07:42:33Z
dc.date.available2016-07-25T07:42:33Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.otherΘΣΠ/2016/00054el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2481
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Θεατρικές Σπουδές» της Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος της περιγράφονται αδρομερώς η παιδαγωγική λειτουργία του θεάτρου, η οποία συνδέεται με ορισμένες σύγχρονες θεωρίες για τη μάθηση και ορισμένες από τις πιο σημαντικές μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση. Κυρίως αναλύεται το μοντέλο διδασκαλίας που εφαρμόζεται και προτείνεται. Το κεντρικό ερευνητικό πρόβλημα που τίθεται στην ανά χείρας διατριβή είναι με ποιο τρόπο και ως ποιο βαθμό μπορεί το θέατρο να βοηθήσει τη γλωσσική διδασκαλία στο λύκειο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τρία εκτενή διδακτικά σενάρια, στα οποία εφαρμόζεται η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος.el_GR
dc.format.extent83 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.titleΗ θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation was developed within the postgraduate program "Theatre Studies" of the Faculty of Humanities at the Open University of Cyprus. It consists of two parts. In the first theoretical part it briefly describes the pedagogical function of theatre which is linked to some modern theories of learning and some of the most important forms of Drama. The dissertation analyzes mainly the teaching model which is used and proposed. The central research problem posed in the thesis is how and to what extent can theatre help language teaching in high school. In the second part of the work three extensive teaching scenarios, which they use various theatrical techniques, are presented.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record