Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΤζανάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.otherTzanaki, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-19
dc.date.accessioned2016-07-19T11:24:04Z
dc.date.available2016-07-19T11:24:04Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-07-19
dc.identifier.otherMBA/2016/00440el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2424
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών και μεθόδων αποτελεσματικής Διοίκησης και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών μπορεί να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί πως μπορεί να «εμπορευματοποιήσει» τις επαυξημένης ποιότητας υπηρεσίες του, προς τους πελάτες του, δηλαδή τις ιδιωτικές εμπορικές επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου, μέσα από διεθνείς πρακτικές και μέσα, τα οποία έχουν ενδεχομένως χρησιμοποιηθεί από αντίστοιχες δομές και Οργανισμούς του Εξωτερικού, όπως τα Επιμελητήρια της Μάλτας και της Ισπανίας, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ικανοποίηση των πελατών του, τόσο στο εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό του περιβάλλον. Για το σκοπό της μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το βασικότερο συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι η ποιότητα των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θεωρείται αρκετά υψηλή από τα συμμετέχοντα στην έρευνα μέλη του, ενώ θα πρέπει να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα τους, ενώ ταυτόχρονα να προστεθούν σε αυτές, νέες, εναλλακτικές και ανταποδοτικές υπηρεσίες που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των μελών του.el_GR
dc.format.extentvi, 77 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιών -- Δημόσια Διοίκησηel_GR
dc.subjectMarketing services -- Public Managementel_GR
dc.titleΔιερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to present the current situation of Heraklion Chamber of Commerce, as Public Law Organization, as it works today and then explore through what processes and effective methods Management and Marketing Services can increase the quality of its services. More specifically, we will explore how to "commercialize" the enhanced quality of services to its customers, through international practices and tools that have been used by respective structures and organizations of abroad, such as Chambers of Malta and Spain, increasing in this way the satisfaction of its customers, both in the domestic and the external environment. For the purpose of the present study used quantitative research method using a structured questionnaire. The main conclusion of the study is that the quality of the Chamber’s services is considered quite high by the participants of the survey but their awareness should be increased, while at the same time be added new, alternative and contributory services, which will increase the satisfaction of its members.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record