Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-07-19Συγγραφέας
Τζανάκη, Αικατερίνη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών και μεθόδων αποτελεσματικής Διοίκησης και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών μπορεί να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του.
Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί πως μπορεί να «εμπορευματοποιήσει» τις επαυξημένης ποιότητας υπηρεσίες του, προς τους πελάτες του, δηλαδή τις ιδιωτικές εμπορικές επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου, μέσα από διεθνείς πρακτικές και μέσα, τα οποία έχουν ενδεχομένως χρησιμοποιηθεί από αντίστοιχες δομές και Οργανισμούς του Εξωτερικού, όπως τα Επιμελητήρια της Μάλτας και της Ισπανίας, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ικανοποίηση των πελατών του, τόσο στο εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό του περιβάλλον.
Για το σκοπό της μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το βασικότερο συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι η ποιότητα των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θεωρείται αρκετά υψηλή από τα συμμετέχοντα στην έρευνα μέλη του, ενώ θα πρέπει να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα τους, ενώ ταυτόχρονα να προστεθούν σε αυτές, νέες, εναλλακτικές και ανταποδοτικές υπηρεσίες που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των μελών του.