Search
Now showing items 1-2 of 2
Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό ...
Η συμφωνική ορχήστρα στη σύγχρονη εποχή: Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης, η Royal Concertgebouw Orchestra του Άμστερνταμ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την παρουσία ενός Πολιτιστικού Οργανισμού στο διαδίκτυο και την (ηλεκτρονική) επικοινωνία που αναπτύσσει με το κοινό του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας ...