Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκουμόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαστρινάκης, Πέτρος
dc.contributor.otherKastrinakis, Petros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-04-08
dc.date.accessioned2016-04-08T11:16:33Z
dc.date.available2016-04-08T11:16:33Z
dc.date.copyright2015-09
dc.date.issued2016-04-08
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00198el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2321
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα παιδιά σήμερα από την προσχολική ηλικία και κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής τους περιόδου, έχουν πρόσβαση στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογίας ως σημαντικό μέρος της καθημερινής τους ζωής. Κατά συνέπεια αποκτούν από νωρίς εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι κινητές πλατφόρμες (έξυπνα κινητά τηλέφωνα, tablets, κ.τ.λ.). Ενώ έχει ήδη αναπτυχθεί μια πληθώρα εφαρμογών γι’ αυτές τις πλατφόρμες, υπάρχει σημαντική έλλειψη λογισμικών με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και κυρίως με υποστήριξη πολλών παικτών ταυτόχρονα (multiplayer) από διαφορετικές κινητές πλατφόρμες σε τοπικό επίπεδο. Επιπλέον, η πλειοψηφία των διαθέσιμων εφαρμογών δεν είναι στην ελληνική γλώσσα. Στόχος αυτής της διατριβής είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση μιας δικτυακής εφαρμογής‐παιχνιδιού σε πλατφόρμα κινητού υπολογισμού με εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά, χρησιμοποιώντας τις αρχές της αντικειμενοστρεφούς τεχνολογίας. Η εφαρμογή έχει ψυχαγωγικό, συνεργατικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, προσπαθώντας παράλληλα να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που παρέχουν οι σύγχρονες πλατφόρμες κινητού υπολογισμού (όπως για παράδειγμα η αίσθηση του περιβάλλοντος μέσω αισθητήρων, κτλ), με υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας. Η εφαρμογή θα χρησιμοποιεί, είτε σύνδεση Bluetooth, είτε Wi‐Fi για τη σύνδεση μεταξύ των συσκευών και η διεπαφή θα παρέχει υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας. Ο «Λαβύρινθος», το παιχνίδι για φορητές συσκευές Android που επιχειρείται να αναπτυχθεί, αφορά λαβύρινθους με τυχαία μονοπάτια. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές διαδρομές, όπου εμφανίζονται μερικές Σφίγγες με αινίγματα πληροφορικής επιπέδου πέμπτης – έκτης δημοτικού και διαφορετικό χρώμα, ανάλογα με την ερώτηση που θα κάνουν. Ο παίκτης επιλέγει και πέφτει κάθε τόσο πάνω σε μια Σφίγγα, όπου για να περάσει θα χρειαστεί να απαντήσει σωστά στην ερώτησή της. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι πολλαπλών‐επιλογών ή τύπου πίνακα και διαφορετικών επιπέδων δυσκολίας και κατηγορίας. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να καταφέρει ο παίκτης να βρει την έξοδο από το λαβύρινθο. Στο ομαδικό μέρος του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να συναντηθούν και να συνεχίσουν από κοινού την προσπάθεια στα μονοπάτια να απαντήσουν σωστά στα αινίγματα των Σφιγγών και να βρουν τελικά την έξοδο. Το ερευνητικό ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο η χρήση ενός τέτοιου ψυχαγωγικού παιχνιδιού με εκπαιδευτικό προσανατολισμό μπορεί να βοηθήσει την διαδικασία μάθησης και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.el_GR
dc.format.extentviii, 172 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακές εφαρμογέςel_GR
dc.subjectWeb applicationsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη μιας εφαρμογής διαδικτυακού παιχνιδιού με εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά σε πλατφόρμα κινητού υπολογισμού και αξιολόγηση τηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractChildren today from pre‐school through their entire school age, have access to the use of digital tools and technology as an important part of their daily lives. Consequently they gain early familiarity with the digital tools, including and mobile platforms (smartphones, tablets, etc.). While there have already been developed numerous applications for these platforms, there is a significant lack of educational software, especially with the support of many players simultaneously (multiplayer) from different mobile platforms locally. Moreover, the availabl majority of e applications is not in Greek language. The aim of this thesis is the design, implementation and evaluation of a multiplayer game application in a mobile computing platform with educational features, using the principles of object‐oriented technology. The application has entertainment, collaborative and educational characteristics, while trying to exploit the possibilities offered by modern mobile computing platforms (for example the sense of the environment through sensors, etc.), with support of the Greek language. The application will use either Bluetooth, or Wi‐Fi for the connection between the devices and the interface will support the Greek language. “Labyrinth”, the game for Android mobile devices which is going to be developed, has to do with moving across labyrinths with random paths. There are many alternative routes, where Sphinxes with riddles of level fifth to sixth grade appear, and each one with a different color, depending on the question they will pose. The player chooses a route and falls every now and then on a sphinx, to which should answer the question in order to pass. Questions may be multiple‐choice, or table type with different levels of difficulty and category. The purpose of the game is to accomplish player to find his way out of the maze. In the cooperative part of the game, players can meet and continue together the effort through the paths to answer correct to the sphinxes’ riddles and finally find the way out. The research question posed is whether the use of such an entertaining game with educational orientation can help the learning process and skills development.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record