Show simple item record

dc.contributor.advisorΞένος, Μιχάλης
dc.contributor.authorΤσιρώνης, Αλέξανδρος
dc.contributor.otherTsironis, Alexandros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-04-04
dc.date.accessioned2016-04-05T10:06:09Z
dc.date.available2016-04-05T10:06:09Z
dc.date.copyright2015-09
dc.date.issued2016-04-05
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00203el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2298
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα Massive Open Online Courses (MOOCs) αποτελούν την τελευταία τάση στην εκπαίδευση, παρέχοντας νέες ευκαιρίες για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η περιγραφή μιας μεθοδολογίας συγκριτικής αξιολόγησης για Massive Open Online Course (MOOC) πλατφόρμες καθώς και να μελετήσει εάν η αποδοτικότητα, η αποτελεσματικότητα και η φαινόμενη ευχρηστία των χρηστών επηρεάζονται από την MOOC πλατφόρμα. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα αξιολόγησης ευχρηστίας των MOOC πλατφορμών. Αρχικά παρουσιάζεται η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των MOOC πλατφορμών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της αξιολόγησης ευχρηστίας που εφαρμόστηκε στις MOOC πλατφόρμες, η οποία αποτελείται από ένα συνδυασμό πειραματικών και διερευνητικών μεθόδων. Χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο System Usability Scale, καταγράφηκαν οι ενέργειες των χρηστών και μετρήθηκε η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα των χρηστών. Στο τελευταίο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της και γίνεται συζήτηση πάνω στα συμπεράσματα της αξιολόγησηςel_GR
dc.format.extentvi, 67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMassive Open Online Coursesel_GR
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση Massive Open Online Courses (MOOCs) πλατφορμών ανοικτού κώδικα ως προς τις τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές τουςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMassive Open Online Courses (MOOCs) constitute the latest trend in education, providing new opportunities for open and distance education. The goal of this M.Sc. dissertation is to describe a comparative evaluation methodology for MOOC platforms and to study whether the efficiency, effectiveness and the perceived usability of users are affected by the MOOC platform. To this end a usability evaluation experiment was conducted. Initially, the evaluation of characteristics of MOOC platforms is presented. Subsequently, the usability evaluation methodology applied to MOOC platforms is presented, which consists of a combination of experimental and inquiry methods. Τhe System Usability Scale, questionnaire was used, users actions were recorded and the effectiveness and efficiency of users were measured. In the last part of this M.Sc. dissertation the results are presented and the outcomes are discussed.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record