Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συγκριτική αξιολόγηση Massive Open Online Courses (MOOCs) πλατφορμών ανοικτού κώδικα ως προς τις τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές τους

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΛΗ-2015-00203.pdf (5.530Mb)
    Ημερομηνία
    2016-04-05
    Συγγραφέας
    Τσιρώνης, Αλέξανδρος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Τα Massive Open Online Courses (MOOCs) αποτελούν την τελευταία τάση στην εκπαίδευση, παρέχοντας νέες ευκαιρίες για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η περιγραφή μιας μεθοδολογίας συγκριτικής αξιολόγησης για Massive Open Online Course (MOOC) πλατφόρμες καθώς και να μελετήσει εάν η αποδοτικότητα, η αποτελεσματικότητα και η φαινόμενη ευχρηστία των χρηστών επηρεάζονται από την MOOC πλατφόρμα. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα αξιολόγησης ευχρηστίας των MOOC πλατφορμών. Αρχικά παρουσιάζεται η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των MOOC πλατφορμών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της αξιολόγησης ευχρηστίας που εφαρμόστηκε στις MOOC πλατφόρμες, η οποία αποτελείται από ένα συνδυασμό πειραματικών και διερευνητικών μεθόδων. Χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο System Usability Scale, καταγράφηκαν οι ενέργειες των χρηστών και μετρήθηκε η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα των χρηστών. Στο τελευταίο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της και γίνεται συζήτηση πάνω στα συμπεράσματα της αξιολόγησης
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2298
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013