Search
Now showing items 1-2 of 2
Η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών συνδυάζοντας την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο της φιλοηενείας. Μελέτη περίπτωσης Ξενοδοχείο Anemi Hotel & Suites (Πάφος, Κύπρος)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να ακολουθεί τα μοντέλα αξιολόγησης ολικής ποιότητας ώστε να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της προσφέροντας ...
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην τοπική αυτοδιοίκηση. Εφαρμογή τoυ μοντέλου αριστείας EFQM και υιοθέτηση του συστήματος διασφάλισης ποιότητας ISO9001:2015. Μελέτη περίπτωσης -Δήμος Λευκωσίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
Η ποιότητα στις μέρες μας αποτελεί τον πιο θεμελιώδη παράγοντα για τη βιωσιμότητα, την ευημερία και την ανάπτυξη ενός οργανισμού. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνηθεί κατά πόσο εφαρμόζεται ή ...