Search
Now showing items 1-2 of 2
Η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών συνδυάζοντας την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο της φιλοηενείας. Μελέτη περίπτωσης Ξενοδοχείο Anemi Hotel & Suites (Πάφος, Κύπρος)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να ακολουθεί τα μοντέλα αξιολόγησης ολικής ποιότητας ώστε να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της προσφέροντας ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός και ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των τραπεζών και παρουσιάζει τη μετάβασή τους στη νέα ψηφιακή εποχή εξυπηρέτησης των πελατών τους. Αναλύονται τα μέσα και οι πόροι που χρησιμοποιούνται, ...