Πλοήγηση Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) ανά Θέμα "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Η συμβολή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook στην προώθηση νέων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή σκοπό έχει να μελετήσει κατά πόσον οι διαφημίσεις και οι εταιρικές σελίδες στο Facebook, μπορούν να βοηθήσουν μια νέα επιχείρηση στην Κύπρο η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των πωλήσεων ... -
Η συμβολή των Social Media Facebook, Pinterest κ.α. στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη για τη συμβολή των social media στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετά από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. Στο πρώτο μέρος της εργασίας στην εισαγωγή παρατίθεται ... -
Η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδες
(2017-06-23)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Τα ... -
Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών ...