Πλοήγηση Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) ανά Συγγραφέα "Νικολάου, Ντάϊνα"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο
Γρηγοριάδης, Βασίλειος (2016-03-31)Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες ... -
Προσεγγίζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού - Αγία Νάπα
Χριστοφή, Χριστιάνα (2017-08-08)Η παρούσα διατριβή διενεργείται στα πλαίσια ολοκλήρωσης σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η επιλογή του θέματος έγινε µε κριτήριο το προσωπικό ενδιαφέρον ...