Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΔηλαβεράκης, Μηνάς
dc.contributor.otherDilaverakis, Minas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-28
dc.date.accessioned2016-03-29T08:11:21Z
dc.date.available2016-03-29T08:11:21Z
dc.date.copyright2015-12
dc.date.issued2016-03-29
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00216el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2249
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνήθηκαν η οργάνωση, η διεξαγωγή και οι παιδαγωγικές - εκπαιδευτικές αρχές των επιμορφωτικών ιστοσεμιναρίων (webinar, web-based seminars). Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια εφαρμογή βασισμένη στον ιστό, η οποία υποστηρίζει τη διαχείριση της οργάνωσης και αξιολόγησης webinar. Οι απαιτήσεις για την εφαρμογή αυτή ορίστηκαν έπειτα από συνεντεύξεις με οργανωτές ιστοσεμιναρίων, κατά τις οποίες καθορίστηκαν οι ανάγκες της εφαρμογής. Για τη διεξαγωγή των ιστοσεμιναρίων, αφού προτάθηκαν κριτήρια επιλογής - αξιολόγησης του κατάλληλου λογισμικού διεξαγωγής, διενεργήθηκε μια συγκριτική δοκιμή υφιστάμενων τεχνολογιών. Επιπλέον, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης αναδείχτηκαν οι κυριότερες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που έχουν εφαρμοστεί σε ιστοσεμινάρια με τη χρήση αυτών των εργαλείων και γίνονται συστάσεις για τις μεθόδους και τις προδιαγραφές, οι οποίες συνιστώνται για να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα των ιστοσεμιναρίων και να ελαχιστοποιηθεί η εμφάνιση προβλημάτων που δημιουργούνται από τη διαμεσολάβηση της τεχνολογίας. Τέλος, από την πρώτη πιλοτική αξιολόγηση της εφαρμογής μέσω ερωτηματολογίων, καθώς και την ανάλυση των στατιστικών στοιχείων χρήσης της εφαρμογής (Google Analytics), έγιναν προτάσεις για τη μελλοντική επέκτασή της.el_GR
dc.format.extentix, 137 σ. εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectWebinarel_GR
dc.subjectΤεχνολογίες υποστήριξηςel_GR
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής για Webinarsel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis investigated the organization, conduct and pedagogical - educational principles of the training through web seminar (webinar, web-based seminars). Designed and developed an application based on the web, which supports the management of the organization and evaluation webinar. The requirements for this application defined after interviews with organizers of web seminars in which defined the needs of the application. For conducting webinars, after proposed appropriate software selection criteria, carried out a comparative test for existing technologies. Moreover, through literature review emerged the main pedagogical approaches have been applied to webinars using these tools and made recommendations on methods and standards which are recommended to maximize the effectiveness of webinars and minimize the occurrence of problems caused by the mediation technology. Finally, from the first pilot evaluation of the application through questionnaires and the analysis of the application usage statistics (Google Analytics), made proposals for future expansion.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής