Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣοφοκλέους, Ελένη
dc.contributor.authorΑριστείδου, Ανδρούλα
dc.contributor.otherAristidou, Androula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-17
dc.date.accessioned2016-03-17T11:36:49Z
dc.date.available2016-03-17T11:36:49Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-17
dc.identifier.otherMBA/2016/00402el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2232
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΚύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των τηλεθεατών απέναντι στο τηλεοπτικό προϊόν που τους προσφέρεται: κατά πόσο θεωρούν ότι το προϊόν αυτό ανταποκρίνεται στην κοινωνική αποστολή των τηλεοπτικών σταθμών και κατά πόσο η ποιότητα του προϊόντος αυτού θυσιάζεται στο βωμό των οπτικοακουστικών εμπορικών ανακοινώσεων, του βασικού μέσου οικονομικού κέρδους των τηλεοπτικών σταθμών. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ρόλο που διαδραματίζουν οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις, και ιδιαίτερα η διαφήμιση, στη διατήρηση της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ της κερδοσκοπικής φύσης των τηλεοπτικών σταθμών και της κοινωνικής αποστολής την οποία καλούνται να φέρνουν εις πέρας. Σκοπός επίσης είναι να διαπιστωθεί κατά πόσον οι τηλεθεατές πιστεύουν ότι, η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου, ως ρυθμιστικό όργανο του ραδιοτηλεοπτικού πεδίου, διαδραματίζει ή μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο και να συμβάλει στη διατήρηση της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ κέρδους και κοινωνικής αποστολής, διαφυλάσσοντας έτσι τα δικαιώματα και το όφελος των τηλεθεατών. Η έρευνα στηρίχθηκε σε ερωτηματολόγιο που ετοιμάστηκε, διαμοιράστηκε και απαντήθηκε από 100 άτομα, άνδρες και γυναίκες, ηλικίας από 18 ετών και πάνω, με ή χωρίς παιδιά, διάφορων επαγγελματικών καταστάσεων και τόπου διαμονής.el_GR
dc.format.extent97 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρουel_GR
dc.subjectCyprus Radio-Television Authorityel_GR
dc.titleΚοινωνική VS Κερδοσκοπική φύση των κυπριακών τηλεοπτικών καναλιών σταθμών, και ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis deals with the role of audiovisual commercial communications, especially advertisement, maintaining the ideal balance between the speculative nature of television channels and their social mission. The aim is to assess the attitudes of viewers across the television product that is offered to them from tv channels: whether they consider that this product meets the social mission of television and whether the quality of this product is sacrificed on the altar of audiovisual commercial communications, the basic financial profit for tv channels. It also aims to conclude whether the tv-viewers think that, Cyprus Radio-Television Authority, as competent authority of the broadcasting field, can and/or must contribute to maintaining the ideal balance between channels’ profit and social mission, plus preserving the rights and the benefits of tv - viewers. The survey was based on a questionnaire prepared, partitioned and answered by 100 people, men and women, aged above 18 years, with or without children, from different job situation and place of living.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής