Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η στρατηγική των ναυτιλιακών επιχειρήσεων στην περίοδο της κρίσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00363.pdf (1021.Kb)
    Date
    2015-09-03
    Author
    Κριθαράκη, Αικατερίνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της παγκόσμιας οικονομίας και των επιμέρους αγορών. Ο κλάδος της Ναυτιλίας παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τους λοιπούς επιχειρηματικούς κλάδους, συνεπώς χρήζει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος. Η εργασία αυτή σκοπεύει στην μελέτη των επιπτώσεων της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στη στρατηγική των Ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της Ναυτιλιακής επιχείρησης με σκοπό να αναδειχθούν οι ιδιαιτερότητες του κλάδου. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται τα κυριότερα μοντέλα επιχειρησιακής στρατηγικής και ο τρόπος με τον υλοποιούνται στη Ναυτιλία. Ύστερα, γίνεται χρήση της ερευνητικής μεθοδολογίας μελέτης περίπτωσης σε δύο Ναυτιλιακές επιχειρήσεις ελληνικών συμφερόντων και διαφορετικού μεγέθους, της AVIN International S.A. και της Sea Hawk Maritime S.A., με στόχο την ανάδειξη των διαφορών στη χάραξη στρατηγικής μεταξύ των δύο επιχειρήσεων και των πιθανών αιτιών τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2100
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013