Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαμαράς, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚολοβός, Κυριάκος
dc.contributor.otherKolovos, Kyriakos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-26
dc.date.accessioned2015-08-26T10:23:55Z
dc.date.available2015-08-26T10:23:55Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-26
dc.identifier.otherΕΔΜ/2015/00006el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2066
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση του αρνητισμού και του ήθους στη σύναψη του αρνητικού ηθοτικού επιχειρήματος (ad hominem). Ο αρνητισμός, ως φαινόμενο της πολιτικής επικοινωνίας, επιδρά στο ήθος των συμμετεχόντων σε μία συζήτηση. Μορφή ρητορικής στρατηγικής, που στόχο έχει να πλήξει το ήθος του αντιπάλου, είναι τα αρνητικά ηθοτικά επιχειρήματα. Σύγχρονη έκφανση πολιτικής επικοινωνίας, η οποία συνδυάζει συμμετοχή δημοσιογράφων και πολιτικών, είναι οι τηλεμαχίες. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των υποψηφίων, κατά τη διάρκεια μιας τηλεμαχίας, μπορεί να καταλήξει σε εκατέρωθεν ρητορικές επιθέσεις. Οι προσωπικές επιθέσεις που εστιάζονται στο ήθος του αντιπάλου ή στην προσωπική του κατάσταση οργανώνονται στα αρνητικά ηθοτικά επιχείρημα των οποίων η ανάλυση αποκρυπτογραφεί τις εν γένει στρατηγικές ρητορικής που αναπτύσσουν οι πολιτικοί κατά των αντιπάλων τους. Η περιπτωσιολογική μελέτη των επτά τηλεμαχιών, των κυπριακών προεδρικών εκλογών, του 2008 και του 2013, με μονάδα καταγραφής τα αρνητικά ηθοτικά επιχειρήματα, συσχετίζει τα αποτελέσματα της κυπριακής εμπειρίας με ευρήματα ερευνών που διενεργήθηκαν στην αλλοδαπή, αναλύοντας ταυτόχρονα το πεδίο της κυπριακής πολιτικής επικοινωνίας.el_GR
dc.format.extent181 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτική επικοινωνία -- Φαινόμενο αρνητισμούel_GR
dc.subjectPolitical communication -- Negativity phenomenonel_GR
dc.titleΤα αρνητικά ηθοτικά επιχειρήματα στις κυπριακές τηλεμαχίεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis studies the relation between negativity and ethos in composition of negative ethotic argument (ad hominem). Negativity, as a phenomenon of political communication, reacts on participations’ ethos during a conversation. Negative ethotic arguments are forms of rhetorical strategy which are used in order to deconstruct opponent’s ethos. Debate is a modern form of political communication which combines participation of journalists and politicians. Antagonism among candidates during a debate, may conclude to rhetorical attacks. Rhetorical attacks focus on an opponent’s ethos or his circumstances are organized in negative ethotic arguments; their analysis decodes, generally, rhetorical strategies that politicians develop against their opponents. The case study of the seven presidential debates of 2008 and 2013 elections in Cyprus, using negative ethotic arguments, simultaneously correlates with the results of Cyprus’ experience together with the findings of foreign research analyzing Cyprus’ political communication.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record