dc.contributor.advisor | Κυριάκου, Δημήτρης | |
dc.contributor.author | Χατζηθωμά, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.other | Chatzithoma, Constantinos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-08-23 | |
dc.date.accessioned | 2015-08-24T11:30:20Z | |
dc.date.available | 2015-08-24T11:30:20Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-08-24 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00179 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2055 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή έχει στόχο το σχεδιασμό και υλοποίηση μιας εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook για ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις Δομές Δεδομένων, στο μάθημα του προγραμματισμού του Γενικού Λυκείου. Το εκπαιδευτικό μοντέλο της Laurillard είναι εκείνο που επιλέχθηκε τελικά για να στηριχθεί η εφαρμογή, αφού πρώτα έγινε βιβλιογραφική επισκόπηση.
Πριν το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής εφαρμογής έπρεπε να καθοριστούν οι απαιτήσεις που έχουν από αυτή οι μαθητές-χρήστες και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα στην τάξη. Η έρευνα έγινε με χρήση ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν στους εμπλεκόμενους τόσο σε ηλεκτρονική όσο και σε έντυπη μορφή.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έγιναν χρήσιμα εργαλεία για το στάδιο της σχεδίασης. Εδώ αποφασίστηκε να γίνει χρήση ασκήσεων-τεστ με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις αντιστοίχιση και ερωτήσεις σε σταυρόλεξα. Θα εξεταστεί το κεφάλαιο του μαθήματος προγραμματισμού που ασχολείται με τις Δομές Δεδομένων. Η ανατροφοδότηση που δίνεται στους χρήστες είναι διαφορετική κάθε φορά με εικόνες, βίντεο και link να κυριαρχούν.
Αφού ολοκληρώθηκε η εφαρμογή έγινε προσπάθεια αξιολόγησής της από τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής. Μοιράστηκαν λοιπόν ερωτηματολόγια σε εκείνους που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή, ακόμα και σε αρχικό στάδιο, και αξιολογήθηκε η ευχρηστία και η εκπλήρωση των προσδοκιών των χρηστών. Το θετικό είναι ότι οι προσδοκίες αυτές εκπληρώθηκαν: οι μαθητές έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και οι εκπαιδευτικοί βρήκαν άλλο ένα εργαλείο για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού τους έργου. | el_GR |
dc.format.extent | 104 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής -- Λύκειο | el_GR |
dc.subject | Develop an educational application -- High school | el_GR |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook για ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις Δομές Δεδομένων, στο μάθημα του προγραμματισμού του Γενικού Λυκείου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The current master has goal of designing and implementing an application on social network platform Facebook to enhance the educational process in Data Structures, in the course of Greece High School. After literature review, the educational model of Laurillard is that finally chosen to support the implementation.
Prior to the design of educational application had to set the requirements of students-users and teachers in the classroom. The survey was conducted using questionnaires distributed to stakeholders in both electronic and printed form.
The survey results were useful tools for the design stage. We designed to use exercises-test with multiple choice questions, matching questions and questions in crosswords. We examined the Data Structures Chapter. The feedback given to users is every time different, with pictures, videos and links to dominate.
With the conclusion of the implementation, students and teachers evaluated application. So questionnaires were distributed to those used by the application, even at an early stage of application, and evaluated the usability and the fulfillment of user expectations. The good news is that these expectations are fulfilled: the students were very satisfied and IT teachers found another tool to enhance their educational task. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |