Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριάκου, Δημήτρης
dc.contributor.authorΚλώνης, Παύλος
dc.contributor.otherKlonis, Pavlos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-23
dc.date.accessioned2015-08-24T11:30:07Z
dc.date.available2015-08-24T11:30:07Z
dc.date.copyright2015-04
dc.date.issued2015-08-24
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00180el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2054
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο θέμα με το οποίο ασχολείται αυτή η διατριβή έχει να κάνει με την δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για μαθητλε Δημοτικού Σχολείου στη πλατφόρμα Android που θα είναι εγκατεστημένη σε συσκευές αφής όπως τα έξυπνα τηλέφωνα και οι ταμπλέτες αφής. Η εφαρμογή θα περιλαμβάνειι διαδραστική παρουσίαση της ύλης διαφόρων μαθημάτων και στο τέλος της κάθε παρουσίασης θα υπάρχουν διάφορες ασκήσεις σε στυλ παιχνιδιού που θα μπορούν να εξετάσουν τον μαθητή στο κατά πόσο κατανόησε την ύλη του μαθήματος. Για τις ανάγκες της εφαρμογής αυτής έχουν αναλυθεί και μελετηθεί διάφορα εκπαιδευτικά μοντέλα έτσι ώστε να επιλεχθεί το πιο κατάλληλο για τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Μετά απο ενδελεχή έλεγχο, επιλέχθηκε το εκπαιδευτικό μοντέλο βασισμένο στο κύκλο του Mayes. Για τη διεξαγωγή της έρευνας μας έγινε χρήση ερωτηματολογίων πριν και μετά την υλοποίηση (pre-questionnaires και post-questionnaires) τα οποία δόθηκαν σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής που έχουν σχέση με το αντικείμενο όπως επίσης και σε μαθητές. Με βάση τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας υλοποιήθηκε η εκπαιδευτική εφαρμογή. Για την ανάπτυξη της βασιστήκαμε στη μεθοδολογία RAPID στα οποία χρησιμοποίησα τη μέθοδο της "εξελικτικής πρωτοτυποποίησης" δημιουργώντας και εξελίσσοντας πρωτότυπα μοντέλα μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Μετα την υλοποίηση, με την διεξαγωγή νέας έρευνας και την ανάλυση αυτής, συμπεράναμε την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής και κατά πόσο πετύχαμε τους στόχους αυτής της διατριβής.el_GR
dc.format.extent103 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής -- Δημοτικό Σχολείοel_GR
dc.subjectDevelop an educational application -- Primary schoolel_GR
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής για κινητές συσκευές πλατφόρμας Android για προετοιμασία μαθητών 5ης και 6ης τάξης δημοτικού για τις εξετάσεις ECDL e-kids στην ενότητα "Βασικές Έννοιες Υπολογιστών"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of my Master’s thesis was to develop an educational Android application for students of 5th and 6th grade that runs on mobile touch screen devices (smartphones and tablets). The application will feature an interactive presentation of the educational material for different subjects that the student will have the opportunity to test his or her knowledge though the use of game styled quizzes. The quizzes will use a point system that the students will earn at the end of each quiz. For the development of the Android application we have closely examined and analysed various educational models in order to identify the one that is the most appropriate for this nature of applications. The model we finally found to suit the needs of the application to be developed is based on the Mayes educational framework. For the research part of my thesis I have developed a series of pre and post questionnaires that were given to Computer Science teachers that are directly related to our subject. Questionnaires were also given to students that resemble the final users of this application. Based on the results of pre-questionnaires from both teams (Teachers and students) I have developed the Android educational application. For the development of the application I used a Rapid Application Development (RAD) methodology which was based on the creation of the “evolutionary prototyping”. This methodology allows the developer to build upon initial prototypes (usually screenshots of the application) and eventually evolving it to the final product. After the development process, the application was given to the same groups (Computer Science teachers and students that are currently enrolled in a computer science class) in order to test it thoroughly. We then performed the post-research in which the post-questionnaires were used. Our goal was to find out if the application succeeded its main goals.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record