Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧαραλάμπους, Μαριάννα
dc.contributor.authorΣοϊταρίδου, Παρασκευή
dc.contributor.otherSoitaridou, Paraskevi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-21
dc.date.accessioned2015-08-24T06:05:58Z
dc.date.available2015-08-24T06:05:58Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-24
dc.identifier.otherΔΜΥ/2015/00314el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2043
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικέςπαραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση των χρηστών υγείας είναι μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους στην εφαρμογή μέτρων παρέμβασης για τη βελτίωση της παρεχόμενης φροντίδας υγείας και την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας, καθώς η μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών υγείας συνδέεται με τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Ενώ η διεθνής βιβλιογραφία παρέχει πολλές έρευνες στον τομέα της ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας που παρέχονται κυρίως από την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ελάχιστοι είναι οι ερευνητές που έχουν διερευνήσει την ικανοποίηση των ηλικιωμένων από τα κέντρα περίθαλψης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καλύψει αυτό το κενό. Με τη βοήθεια ερωτηματολογίου που μοιράστηκε σε 40 ηλικιωμένους σε κέντρα περίθαλψης νησιωτικών περιοχών, έγινε προσπάθεια αποτύπωσης της ικανοποίησής τους. Το ενδιαφέρον για αυτές τις περιοχές απορρέει από τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νησιωτικές περιοχές, όπως η μη επάρκεια προσωπικού, η έλλειψη εκπαιδευμένων στελεχών και η έλλειψη εξοπλισμού και υποδομών. Μέσα από την έρευνα βρέθηκε ότι οι ηλικιωμένοι είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από την παραμονή τους στο συγκεκριμένο κέντρο περίθαλψης και θα σύστηναν το συγκεκριμένο κέντρο περίθαλψης σε άλλον σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, καθώς είναι ικανοποιημένοι από το γενικό περιβάλλον του κέντρου περίθαλψης (διακόσμηση), τους διάφορους οργανωτικούς και λειτουργικούς παράγοντες αυτού (π.χ. άνεση, φωτεινότητα, πρόσβαση, τοποθεσία, αερισμός, επάρκεια χώρων, καθαριότητα, ασφάλεια), καθώς επίσης και τη φιλικότητα, την ανταπόκριση και τις σχέσεις με το νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό. Ωστόσο, εκφράστηκε ένα πολύ χαμηλό επίπεδο ικανοποίησης, από τις δραστηριότητες άσκησης, τις κοινωνικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα μέσα στο κέντρο περίθαλψης, το φαγητό, καθώς και παράγοντες που σχετίζονται με το ιατρικό προσωπικό και την ιατρική φροντίδα, καθώς και την επάρκεια του ιατρικού προσωπικού. Συνολικά, θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην σωματική άσκηση και την κοινωνική ζωή των ηλικιωμένων, καθώς επίσης και στην επαρκή στελέχωση των κέντρων περίθαλψης με καταρτισμένο και καλά εκπαιδευμένο ιατρικό προσωπικό.el_GR
dc.format.extent71 σ. εικ., 30 εκel_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectElderly care -- Satisfactionel_GR
dc.subjectΦροντίδα ηλικιωμένων -- Ικανοποίησηel_GR
dc.titleΔιοίκηση μονάδων υγείας με βάση τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών υγείας. Η περίπτωση μελέτης ενός κέντρου περίθαλψης ηλικιωμένων νησιωτικής περιοχήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe satisfaction of health users is one of the most important parameters in the implementation of intervention measures to improve the health care offered and the upgrading of the health services, given the fact that the measurement of satisfaction of users of health is associated with measuring the quality of health services. While the international literature provides many surveys on patient satisfaction from health services provided, mainly by primary health care, very few researchers have focuses on the satisfaction of the elderly from the health care centers. The purpose of this study is to fill this gap. With the help of a questionnaire distributed to 40 elderly in care centers in island regions, there was an attempt to capture their satisfaction. The interest in these regions derives from the particular problems that the island areas face, such as insufficiency of staff, lack of trained staff and lack of equipment and infrastructure. The research indicated that the elderly are largely satisfied with their stay in this care facility and would recommend this center to other people to a great extent, since they are satisfied with the overall environment of the care center (decoration), the various organizational and operational factors (e.g. comfort, brightness, access, location, ventilation, space efficiency, cleanliness, safety), as well as the friendliness, responsiveness to and relations with the nursing and administrative staff. However, there was a very low level of satisfaction regarding the exercise and the social activities taking place in the health care center, the food, and the factors related to the medical staff and medical care, and the adequacy of the medical staff. Overall, there is a need to focus on physical activity and social life of the elderly, as well as the adequate staffing of shelters with knowledgeable and well trained medical staff.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής