Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΚουτσομητροπούλου, Δέσποινα
dc.contributor.otherKoutsomitropoulou, Despoina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-20
dc.date.accessioned2015-08-21T05:52:15Z
dc.date.available2015-08-21T05:52:15Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-08-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00320el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2021
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μεγάλη τιμωρία. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο εναλλακτικός τίτλος της παρούσας εργασίας καθώς αντανακλά την κατάρρευση των κυρίαρχων κομμάτων της μεταπολίτευσης όπως αποτυπώθηκε με ημερομηνία ορόσημο την 25η Ιανουαρίου 2015, ημέρα διεξαγωγής των πρόωρων εθνικών εκλογών στην Ελλάδα. Παρά τη διαπίστωση των ειδικών ότι τα ελληνικά πολιτικά κόμματα βρίσκονται σε παρακμή εντούτοις εφάρμοσαν το πολιτικό μάρκετινγκ. Το πολιτικό μάρκετινγκ βρίσκεται ακαδημαϊκά σε πολύ πρώιμο στάδιο στην Ελλάδα και αυτό αποδεικνύεται από την απουσία ελληνικής βιβλιογραφίας, εκτός από μια αξιόλογη μετάφραση και από ελάχιστες εργασίες που έχουν εκπονηθεί. Τα ελληνικά πολιτικά κόμματα χρησιμοποίησαν τα εργαλεία του πολιτικού μάρκετινγκ στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, έστω και αν αυτή η χρήση έγινε αποσπασματικά, μη συστηματικά και σε κάποιες περιπτώσεις ερασιτεχνικά. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ήταν ήδη δύο κουρασμένα κόμματα. Οι αδυναμίες τους ήταν αυτές που τροφοδοτούσαν τη δυναμική του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Η σπουδαιότητα του πολιτικού μάρκετινγκ υπογραμμίζεται σε αυτή την εργασία όπως και η συμβολή του πολιτικού μάρκετινγκ στην ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος.el_GR
dc.format.extent47 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectPolitical marketingel_GR
dc.titleΤο πολιτικό μάρκετινγκ και οι εκλογές του 2015 στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe great punishment.This could have been the alternative title to this dissertation, a title that reflects the collapse of the ruling-since 1974- political parties in Greece. The landmark day of this collapse was set on the 25th of January, 2015- day for the early national elections. Despite the decline, political parties however, applied political marketing. The political marketing is academically in fetal situation in Greece and this is evident by the absence of Greek literature, except from a remarkable translation and a few dissertations. The Greek political parties used the tools οf political marketing on the elections of 25 January 2015, even though this usage was partial, not systematic, and in some cases amateur. New Democracy and PASOK were already two tired parties. Their weaknesses were those that provided input to the dynamic of Alexis Tsipras and SYRIZA party. The importance of political marketing is underlined in this dissertation along with political marketing’s contribution to the quality of democracy.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής