Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Μάριος
dc.contributor.authorΑυγουστή, Ζωή
dc.contributor.otherAvgousti, Zoe
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-20
dc.date.accessioned2015-07-21T05:04:32Z
dc.date.available2015-07-21T05:04:32Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00327el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1950
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές μάρκετινγκ. Μπορεί ακόμη να μην είναι οικονομικά ανεξάρτητα και να ζητούν από τους γονείς τους να τους αγοράσουν ότι τα ίδια επιθυμούν, όμως επηρεάζουν με τις αποφάσεις τους τις αγοραστικές επιλογές του νοικοκυριού. Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως είναι το μελλοντικό αγοραστικό κοινό, που οι περισσότερες αγοραστικές συνήθειες θα τους κρατήσουν για χρόνια. Αυτή την πολύ σημαντική ομάδα καταναλωτών προσπαθήσαμε να μελετήσουμε εν μέσω της οικονομικής κρίσης και θέσαμε ως στόχο να απαντήσουμε σε διάφορα ερωτήματα σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά των παιδιών. Πόσο τελικά οι μέθοδοι μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται επηρεάζουν τα παιδιά; Ποια μέθοδος είναι η πιο αποτελεσματική; Πόση «επιρροή» έχουν τα παιδιά στους γονείς τους ώστε να φτάσουμε στον τελικό μας στόχο που είναι η αγορά του προϊόντος; Σε τι βαθμό η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης προστατεύει τα παιδιά μας από τα διάφορα μηνύματα με τα οποία «βομβαρδίζονται» καθημερινά από τα Μέσα; Για να καταφέρουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, μελετήσαμε την διεθνή βιβλιογραφία, συνομιλήσαμε με τους λειτουργούς και μελετήσαμε τον νόμο της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης, διεξαγάγαμε ποιοτική έρευνα συζητώντας με γονείς μικρών παιδιών για τις αγοραστικές προτιμήσεις των παιδιών τους και μαζέψαμε πληροφορίες από εταιρείες που ειδικεύονται χρόνια στην Κύπρο πάνω προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά. Τα σημαντικότερα ευρήματα που προκύπτουν μέσα από την έρευνα μας είναι οι κύριες μεθόδοι που επηρεάζουν τα παιδιά στο να αγοράσουν ένα προϊόν. Πρώτο σύμφωνα πάντα με την έρευνα μας είναι τα παιδικά δωράκια και οι εκπλήξεις που κρύβονται μέσα στα προϊόντα, αλλά και ότι ελάχιστα επηρεάζουν τα παιδιά ηλικίας 2-11 ετών οι φίλοι τους στις αγοραστικές τους επιλογές. Επίσης, οι γονείς παρά την οικονομική δυσχέρεια που διανύει η Κύπρος, τις πλείστες φορές υποκύπτουν στις αγοραστικές επιθυμίες των παιδιών τους. Όλα όσα μελετήσαμε και σε όσα καταλήξαμε προσπαθήσαμε να τα εφαρμόσουμε πρακτικά σε ένα πλάνο μάρκετινγκ για ένα από τα μεγαλύτερα brand που απευθύνονται σε παιδιά στην Κύπρο, το φρουτοποτό ΚΕΑΝΙΤΑ της εταιρείας ΚΕΑΝ. Τα συμπεράσματα και τα ευρήματα της μελέτης είναι πρωτότυπα για τα κυπριακά δεδομένα γιατί εκτός από τη διεθνή βιβλιογραφία μελετήσαμε τι ισχύει συγκεκριμένα στο νησί μας ιδιαίτερα σε δύσκολες οικονομικά εποχές.el_GR
dc.format.extent59 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντωνel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.titleΟι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractChildren are a very important part of the economy, as entire industries are built around them. From a very early age, they are even subconsciously influenced by advertisements and other marketing techniques. The may not be economically independent and need to ask their parents to buy them what they wish, although their decisions influence the household purchasing choices. In addition, let's not forget that they are the future purchasers, who will keep their buying habits for many years ahead. During the times of the financial crisis, we have tried to study this very important consumer group. The research aims to answer several questions about the purchasing behavior of children. How do the marketing methods affect children? Which method is the most effective? How much influence do children have on their parents in order to reach their final goal, which is the product purchase? To what extent the Broadcasting Authority protects our children from the various messages with which they are 'bombarded' every day from the media? To be able to answer these questions, we have studied international references, have talked with the right people and also studied the Law of Broadcasting Authority. We have also conducted qualitative research discussions with parents of young children for the purchasing preferences of their children and gathered information from companies that are specialized on products aimed for children, in Cyprus. Our research uncovers the main promotional tools that influence children to buy products. According to our research, the primary drivers are the gifts and surprises hidden within the products. We also that find children aged 2-11 are hardly affected by their friends’ preferences. Also, despite the financial hardship Cyprus is going through, parents most often give in to their children’s buying desires. We tried to practically apply our findings and conclusions, into a marketing plan for one of the biggest children aiming brands in Cyprus, KEANITA fruit juice which belongs to KEAN Company. The findings and conclusions of our study are original for Cyprus because we provide new evidence regarding the factors that influence children purchasing behavior and the effectiveness of alternative promotional techniques.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record