Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00327.pdf (1.621Mb)
    Ημερομηνία
    2015-07-21
    Συγγραφέας
    Αυγουστή, Ζωή
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές μάρκετινγκ. Μπορεί ακόμη να μην είναι οικονομικά ανεξάρτητα και να ζητούν από τους γονείς τους να τους αγοράσουν ότι τα ίδια επιθυμούν, όμως επηρεάζουν με τις αποφάσεις τους τις αγοραστικές επιλογές του νοικοκυριού. Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως είναι το μελλοντικό αγοραστικό κοινό, που οι περισσότερες αγοραστικές συνήθειες θα τους κρατήσουν για χρόνια. Αυτή την πολύ σημαντική ομάδα καταναλωτών προσπαθήσαμε να μελετήσουμε εν μέσω της οικονομικής κρίσης και θέσαμε ως στόχο να απαντήσουμε σε διάφορα ερωτήματα σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά των παιδιών. Πόσο τελικά οι μέθοδοι μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται επηρεάζουν τα παιδιά; Ποια μέθοδος είναι η πιο αποτελεσματική; Πόση «επιρροή» έχουν τα παιδιά στους γονείς τους ώστε να φτάσουμε στον τελικό μας στόχο που είναι η αγορά του προϊόντος; Σε τι βαθμό η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης προστατεύει τα παιδιά μας από τα διάφορα μηνύματα με τα οποία «βομβαρδίζονται» καθημερινά από τα Μέσα; Για να καταφέρουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, μελετήσαμε την διεθνή βιβλιογραφία, συνομιλήσαμε με τους λειτουργούς και μελετήσαμε τον νόμο της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης, διεξαγάγαμε ποιοτική έρευνα συζητώντας με γονείς μικρών παιδιών για τις αγοραστικές προτιμήσεις των παιδιών τους και μαζέψαμε πληροφορίες από εταιρείες που ειδικεύονται χρόνια στην Κύπρο πάνω προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά. Τα σημαντικότερα ευρήματα που προκύπτουν μέσα από την έρευνα μας είναι οι κύριες μεθόδοι που επηρεάζουν τα παιδιά στο να αγοράσουν ένα προϊόν. Πρώτο σύμφωνα πάντα με την έρευνα μας είναι τα παιδικά δωράκια και οι εκπλήξεις που κρύβονται μέσα στα προϊόντα, αλλά και ότι ελάχιστα επηρεάζουν τα παιδιά ηλικίας 2-11 ετών οι φίλοι τους στις αγοραστικές τους επιλογές. Επίσης, οι γονείς παρά την οικονομική δυσχέρεια που διανύει η Κύπρος, τις πλείστες φορές υποκύπτουν στις αγοραστικές επιθυμίες των παιδιών τους. Όλα όσα μελετήσαμε και σε όσα καταλήξαμε προσπαθήσαμε να τα εφαρμόσουμε πρακτικά σε ένα πλάνο μάρκετινγκ για ένα από τα μεγαλύτερα brand που απευθύνονται σε παιδιά στην Κύπρο, το φρουτοποτό ΚΕΑΝΙΤΑ της εταιρείας ΚΕΑΝ. Τα συμπεράσματα και τα ευρήματα της μελέτης είναι πρωτότυπα για τα κυπριακά δεδομένα γιατί εκτός από τη διεθνή βιβλιογραφία μελετήσαμε τι ισχύει συγκεκριμένα στο νησί μας ιδιαίτερα σε δύσκολες οικονομικά εποχές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1950
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013