dc.contributor.advisor | Μιχιώτης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Βλάσσα, Γεωργία | |
dc.contributor.other | Vlassa, Georgia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-07-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-07-21T05:02:10Z | |
dc.date.available | 2015-07-21T05:02:10Z | |
dc.date.copyright | 2015-06 | |
dc.date.issued | 2015-07-21 | |
dc.identifier.other | MBA/2015/00335 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1942 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Μέσα σε κάθε νομικό πρόσωπο οι ανθρώπινοι πόροι, χρήζουν ιδιαίτερης σημασίας. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στο γεγονός ότι το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι άστατο, αντιφατικό και απρόβλεπτο σε αντίθεση με τις μηχανές και τα υλικά.
Συνεπώς, το ενδιαφέρον από τη πλευρά των επιχειρήσεων δεν θα πρέπει να στρέφεται μόνο στην ποιότητα των παραγομένων προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά και στη ποιότητα του management που διαχειρίζεται τους ανθρώπινους πόρους.
Προκειμένου να αντιληφθεί μία επιχείρηση τις στάσεις και τις απόψεις του ανθρώπινου δυναμικού της σχετικά με την παρεχόμενη εκπαίδευση θα πρέπει να δημιουργήσει ένα εργαλείο έρευνας που θα αξιολογεί και προσμετρά στο εσωτερικό της περιβάλλον τις απόψεις αυτές.
Σκοπός της παρούσας διατριβής, είναι αφού εξετάσει το ρόλο των προγραμμάτων εκπαίδευσης του Ανθρώπινου Δυναμικού αναφορικά με τα προγράμματα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, να διερευνήσει κατά πόσο η ανάπτυξη και η εφαρμογή ενός εργαλείου έρευνας (ερωτηματολόγιο) σχετικά με τις στάσεις και τις απόψεις των εργαζομένων αναφορικά με την παρεχόμενη εσωτερική εκπαίδευση, βοηθάει στην κοινή συμμετοχή στην ποιότητα. Τέλος, να διερευνήσει την πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν οι απόψεις των εργαζομένων προκειμένου να αναγνωριστούν περιοχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής για βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους.
Για την διεξαγωγή της έρευνας μας, επιλέξαμε τη εφαρμογή του ερευνητικού μας εργαλείου στο προσωπικό της εταιρείας Netlink S.A., η οποία εντάσσεται στους κλάδους «Εκδόσεις λογισμικού» και «Άλλη παροχή συμβουλών σε θέματα λογισμικού και προμήθεια λογισμικού» και στην οποία παρέχουμε τις υπηρεσίες μας ως μέλη του ανθρώπινου δυναμικού της. Η Netlink σήμερα κατατάσσεται τρίτη, κατέχοντας το 17% της συνολικής αγοράς ηλεκτρονικής ανανέωσης χρόνου ομιλίας ανάμεσα σε αντίστοιχες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Top-up στην Ελλάδα. | el_GR |
dc.format.extent | 90 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el_GR |
dc.subject | Total quality management | el_GR |
dc.subject | Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού | el_GR |
dc.subject | Human resource training | el_GR |
dc.title | Διοίκηση ολικής ποιότητας και εκπαίδευση προσωπικού: Η περίπτωση της εταιρίας Netlink SA: Συστήματα παροχής υπηρεσιών και πληροφορικής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In every legal entity the human resources demand is one of the most important factors. This can be based on the fact that the human fund is unstable, contradictory and unpredictable in contrast with the machines and the materials.
As a result, the interest from the enterprises part should not be turned strictly to the quality of the producing products or services but also to the management quality that is handling the human resources.
In order for an enterprise to perceive the behaviors and opinions of her human resources as far as her provided education is concerned, she should create a research implement which will evaluate and admeasure to the inner environment of the enterprise, these opinions.
The purpose of this dissertation, is that after it examines the part of the educational programs of the human resources in reference to the implementation programs of the management of Total quality, to investigate how much the growth and the appliance of a research implement (questionnaire) regarding the behaviors and opinions of the workers in relation to the provided internal education, is helpful to the common participation to the quality. Finally, to investigate the possibility of using the worker's opinion in order for some fields of the educational procedure who need more attention for the improvement of their efficiency, to be identified.
For the completion of our research, we chose the application of our research implement to the personnel of the company Netlink S.A, which is integrated to the fields "software issues" and "another provision of advice in software matters and software supply" and in which we provide our services as members of her human personnel. Netlink today is ranked third, obtaining 17% of the whole market of electronic refill of speaking time amongst the representative enterprises of provision of Top-up services in Greece. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |