Επιχειρηματικό σχέδιο νεοσύστατης εταιρίας ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2015-07-17Συγγραφέας
Κάτσαρης, Αθανάσιος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία αναλύει το επιχειρηματικό πλάνο μίας νεοσύστατης εταιρίας εμπορίας ειδών delicatessen η οποία θα δραστηριοποιείται στην πόλη της Αθήνας. Το επιχειρηματικό αυτό πλάνο βασίστηκε στην σχετική βιβλιογραφία, ενώ η χρηματοδότηση του σχεδίου αυτού βασίζεται στους Αναπτυξιακούς νόμους.
Αρχικά αναλύθηκε η δομή του επιχειρηματικού σχεδίου, μία δομή που δεν είναι τυχαία μιας και βασίζεται στην ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία. Το επιχειρηματικό σχέδιο συνοψίζει τι θέλει να κάνει ο επιχειρηματίας και πως θα το υλοποιήσει, καθώς επίσης και το χρονικό πλαίσιο στο οποίο θα διαδραματιστούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες. Σαφώς, εμπεριέχεται και ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός, η δομή της χρηματοδότησης, οι προβλέψεις των πωλήσεων αλλά και των κερδών της εταιρίας.
Στην συνέχεια, αναλύθηκε το επιχειρηματικό σχέδιο της νεοσύστατης εταιρίας, μίας εταιρίας η οποία θα βασίσει την κερδοφορία της στην ανταγωνιστικότητα των τιμών, στην μοναδικότητα και υψηλή ποιότητα των προϊόντων αλλά και στην ταχύτητα εξυπηρέτησης. Θα αναφέρεται τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εταιρικούς πελάτες ώστε να υπάρχουν πολλαπλές πηγές εσόδων.
Στην συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός και το πλάνο χρηματοδότησης της εταιρίας, το οποίο βασίζεται στην ένταξη της εταιρίας στους Αναπτυξιακούς νόμους, τραπεζικό δανεισμό και Ιδία Κεφάλαια. Πρέπει εδώ να τονιστεί ότι έχει προβλεφθεί πλάνο χρηματοδότησης χωρίς την ένταξη της εταιρίας σε Αναπτυξιακό νόμο αλλά θεωρήθηκε δεδομένο ότι η εταιρία θα λάβει χρηματοδότηση από τραπεζικό δανεισμό.
Τέλος, αναλύθηκαν οι προβλέψεις πωλήσεων και κερδοφορίας, οι οποίες θεωρούνται εξαιρετικά ρεαλιστικές και αποτυπώνουν και το δύσκολο οικονομικό κλίμα της Ελλάδας. Όμως, δείχνουν ότι το εγχείρημα είναι πραγματοποιήσιμο και μπορεί να αποφέρει σημαντική κερδοφορία στους συμμετέχοντες. Επιπλέον, αναλύθηκε το πλάνο διαφυγής, ένα πλάνο το οποίο θα εφαρμοστεί στην περίπτωση που η εταιρία παρουσιάσει πολύ χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις.