Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΠετρίδης, Δημήτριος
dc.contributor.otherPetridis, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-15
dc.date.accessioned2015-07-15T11:24:51Z
dc.date.available2015-07-15T11:24:51Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-07-15
dc.identifier.otherMBA/2015/00297el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1920
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει ένα θεωρητικό κομμάτι, στο οποίο αναλύονται τόσο γενικές έννοιες σχετικές με το μάρκετινγκ όσο και ειδικές έννοιες που αφορούν τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και το δικτυακό ή πολυ-επίπεδο μάρκετινγκ (MLM). Στο δεύτερο μέρος αναλύονται μελέτες περίπτωσης 10 εταιρειών άμεσων πωλήσεων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εισαγωγή της διπλωματικής εργασίας. Αναλύεται και προσδιορίζεται το ερευνητικό πρόβλημα, θέτονται οι διεθνείς υποθέσεις και οι περιορισμοί που αφορούν στην συγκεκριμένη έρευνα και αναδεικνύεται ο τελικός στόχος της εργασίας. Φυσικά, δε θα μπορούσε να μην παρουσιαστεί περιληπτικά και η ακολουθούμενη δομή της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η βιβλιογραφική επισκόπηση, αναπτύσσονται γενικές έννοιες και ορισμοί του μάρκετινγκ, περιγράφεται η ιστορική του εξέλιξη από το μάρκετινγκ προσανατολισμένο στην παραγωγή μέχρι το μάρκετινγκ σχέσεων και του συνεργατικού ανταγωνισμού, ενώ γίνονται αναφορές στο μείγμα μάρκετινγκ αλλά και στο πως η κρίση που διαπερνάει όλες τις δομές της κοινωνίας το επηρεάζει. Στη συνέχεια του κεφαλαίου η διπλωματική εστιάζει στα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας ορισμούς και ανατρέχοντας ιστορικά τα κατηγοριοποιεί εμβαθύνοντας παράλληλα στο ρόλο των ίδιων των καταναλωτών μέσα σε αυτά. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την εισαγωγή σε έννοιες του πολυ-επίπεδου ή δικτυακού μάρκετινγκ, με την απαραίτητη ιστορική τους εξέλιξη, την επεξήγηση της ιδιάζουσας ορολογίας που χρησιμοποιείται από τις εταιρείες άμεσων πωλήσεων αλλά και της άμεσης σχέσης που αυτό έχει με τις κοινότητες καταναλωτών και τα κοινωνικά δίκτυα ανθρώπων. Στο τρίτο κεφάλαιο, επεξηγείται η μεθοδολογία της έρευνας, δηλαδή αναλύεται διεξοδικά η ερευνητική προσέγγιση που αποφασίστηκε να υιοθετηθεί και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε αυτή, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναπτύσσονται οι μελέτες περίπτωσης των 10 επιλεγμένων εταιριών δικτυακού μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα. Στο πέμπτο και στο τελευταίο κεφάλαιο, διαπιστώνονται τα κυριότερα αποτελέσματα και συμπεράσματα που προέκυψαν από τις μελέτες περίπτωσης, πινακοποιούνται τα αποτελέσματα για καλύτερη σύγκριση και αξιολόγησή τους, και τέλος, προτείνονται κενά σημεία της έρευνας που χρήζουν επιπρόσθετης μελλοντικής έρευνας, όπως για παράδειγμα η έλλειψη ποσοτικής έρευνας.el_GR
dc.format.extent106 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMulti Level Marketingel_GR
dc.subjectNetwork Marketingel_GR
dc.subjectDirect Sales Companyel_GR
dc.titleΔικτυακή επιχείρηση. Στην περίοδο κρίσης. Μελέτες περίπτωσης.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis consists of a theoretical part, which analyzes both general and specific concepts related to marketing on social networks and on network or multi-level marketing (MLM). The second part analyzes case studies of 10 direct sales companies. More specifically: The first chapter refers to the introduction of this thesis. The research problem is analyzed and defined, the international assumptions and restrictions relating to the specific research are being formulated, and the ultimate goal of the work paper is highlighted. The second chapter includes the literature review: describes general concepts and definitions of marketing, the historical background of marketing development from production orientated marketing to relationship marketing and to synergetic competition. There also references on the marketing mix and on the way that crisis, that passes through all society structures, affects it. Also, in this chapter the thesis focuses on social networks, by giving definitions and by categorizing them based on a historical review, meanwhile is going deeper on the role of consumers in those networks. The chapter ends with the introduction to concepts of multi-level or network marketing, with the necessary historical development, the explanation of the specific terminology used by the direct sales companies, and also the direct relationship that network marketing presents with consumer communities and social human networks. In the third chapter, the research methodology is explained, thus is analyzed the research approach that it has been decided to be adopted. Subsequently, in the fourth chapter, 10 case studies of selected network marketing companies operating worldwide and in Greece are being examined. In the fifth and in the last chapter, the master thesis identifying the results ans main conclusions from the case studies, by tabulating the results for a better compare and assessment, and finally some gaps research and points requiring additional future research, such as the lack of quantitative research, are highlighted.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record