Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δικτυακή επιχείρηση. Στην περίοδο κρίσης. Μελέτες περίπτωσης.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00297.pdf (2.075Mb)
    Ημερομηνία
    2015-07-15
    Συγγραφέας
    Πετρίδης, Δημήτριος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει ένα θεωρητικό κομμάτι, στο οποίο αναλύονται τόσο γενικές έννοιες σχετικές με το μάρκετινγκ όσο και ειδικές έννοιες που αφορούν τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και το δικτυακό ή πολυ-επίπεδο μάρκετινγκ (MLM). Στο δεύτερο μέρος αναλύονται μελέτες περίπτωσης 10 εταιρειών άμεσων πωλήσεων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εισαγωγή της διπλωματικής εργασίας. Αναλύεται και προσδιορίζεται το ερευνητικό πρόβλημα, θέτονται οι διεθνείς υποθέσεις και οι περιορισμοί που αφορούν στην συγκεκριμένη έρευνα και αναδεικνύεται ο τελικός στόχος της εργασίας. Φυσικά, δε θα μπορούσε να μην παρουσιαστεί περιληπτικά και η ακολουθούμενη δομή της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η βιβλιογραφική επισκόπηση, αναπτύσσονται γενικές έννοιες και ορισμοί του μάρκετινγκ, περιγράφεται η ιστορική του εξέλιξη από το μάρκετινγκ προσανατολισμένο στην παραγωγή μέχρι το μάρκετινγκ σχέσεων και του συνεργατικού ανταγωνισμού, ενώ γίνονται αναφορές στο μείγμα μάρκετινγκ αλλά και στο πως η κρίση που διαπερνάει όλες τις δομές της κοινωνίας το επηρεάζει. Στη συνέχεια του κεφαλαίου η διπλωματική εστιάζει στα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας ορισμούς και ανατρέχοντας ιστορικά τα κατηγοριοποιεί εμβαθύνοντας παράλληλα στο ρόλο των ίδιων των καταναλωτών μέσα σε αυτά. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την εισαγωγή σε έννοιες του πολυ-επίπεδου ή δικτυακού μάρκετινγκ, με την απαραίτητη ιστορική τους εξέλιξη, την επεξήγηση της ιδιάζουσας ορολογίας που χρησιμοποιείται από τις εταιρείες άμεσων πωλήσεων αλλά και της άμεσης σχέσης που αυτό έχει με τις κοινότητες καταναλωτών και τα κοινωνικά δίκτυα ανθρώπων. Στο τρίτο κεφάλαιο, επεξηγείται η μεθοδολογία της έρευνας, δηλαδή αναλύεται διεξοδικά η ερευνητική προσέγγιση που αποφασίστηκε να υιοθετηθεί και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε αυτή, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναπτύσσονται οι μελέτες περίπτωσης των 10 επιλεγμένων εταιριών δικτυακού μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα. Στο πέμπτο και στο τελευταίο κεφάλαιο, διαπιστώνονται τα κυριότερα αποτελέσματα και συμπεράσματα που προέκυψαν από τις μελέτες περίπτωσης, πινακοποιούνται τα αποτελέσματα για καλύτερη σύγκριση και αξιολόγησή τους, και τέλος, προτείνονται κενά σημεία της έρευνας που χρήζουν επιπρόσθετης μελλοντικής έρευνας, όπως για παράδειγμα η έλλειψη ποσοτικής έρευνας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1920
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013