dc.contributor.advisor | Κυριάκου, Δημήτρης | |
dc.contributor.author | Χρήστου, Διαμαντής | |
dc.contributor.other | Christou, Diamantis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-06-22 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-22T11:41:43Z | |
dc.date.available | 2015-06-22T11:41:43Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-06-22 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00175 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1852 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής
εφαρμογής για κινητές συσκευές πλατφόρμας iOS. Η εκπαιδευτική αυτή εφαρμογή απευθύνεται
στους μαθητές της 3ης τάξης του ελληνικού Γενικού Λυκείου και θα αποτελεί υποστηρικτικό
εργαλείο για την κατανόηση της Ενότητας με τίτλο «Ο Μικρασιατικός Πόλεμος (1919-1922)»
του βιβλίου «Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου Γ' Γενικού Λυκείου - Δ΄Εσπερινου
Λυκείου (Γενικής Παιδείας)».
Στα πρώτα Κεφάλαια της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής γίνεται μία εκτενής βιβλιογραφική
ανασκόπηση, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην εκπαιδευτική διαδικασία στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση, στη θέση των κινητών συσκευών στην καθημερινότητα των χρηστών, στην
λειτουργία και τον ρόλο των κινητών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην μελέτη
διαφόρων εκπαιδευτικών μοντέλων και πως μπορούν αυτά να εφαρμοσθούν σε μία
ηλεκτρονική εκπαιδευτική εφαρμογή.
Επιλέξαμε το εκπαιδευτικό μοντέλο «Conversational Framework» της Diana Laurillard, το οποίο
βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος στην διαρκή αλληλεπίδραση του εκπαιδευόμενου με τον
εκπαιδευτή, στοιχείο που θέλαμε να προσδώσουμε στην εκπαιδευτική εφαρμογή.
Για να λάβουμε αποφάσεις σχετικά με τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής μας εφαρμογής,
δημιουργήσαμε δύο ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια, από τα οποία το ένα απευθυνόταν προς τους
εκπαιδευτικούς που διδάσκουν την Ιστορία Γενικής Παιδείας, της 3ης Λυκείου του Γενικού ή
Εσπερινού Ελληνικού Λυκείου και το άλλο απευθυνόταν στους μαθητές που παρακολουθούν το
συγκεκριμένο μάθημα.
Βασιζόμενοι στην ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων και στις λειτουργίες του
εκπαιδευτικού μοντέλου που επιλέξαμε, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε την εκπαιδευτική
εφαρμογή ενσωματώνοντας πληροφορίες από την ενότητα με τίτλο «Ο Μικρασιατικός Πόλεμος
(1919-1922)» του βιβλίου του καθηγητή και του βιβλίου του μαθητή και υιοθετώντας
δυνατότητες σύμφωνα με τις επιθυμίες των εκπαιδευτικών και των μαθητών. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 99 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια | el_GR |
dc.subject | Conversational Framework | el_GR |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές πλατφόρμας iPad | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this master thesis is the design and implementation of educational application for
mobile iOS platform devices. This educational application is addressed to students of 3rd class of
the Greek Lyceum and is a supporting tool for understanding the Section entitled "Asia Minor
Campaign (1919-1922)" of the book "History of the modern and contemporary world 3rd class of
Lyceum (General Education). "
In the early chapters of this master thesis there is an extensive literature review, focusing on the
educational process in higher education, the everyday usage of mobile devices, the function and
role of mobile devices in the educational process and the study of various educational models and
how they can be applied to an electronic educational application.
We choose the educational model «Conversational Framework» of Diana Laurillard, which relies
largely on the continuous interaction of the learner with the instructor, item we want to lend to
the educational application.
In order to make decisions about the design of our educational application, we created two
electronic questionnaires, one of them was addressed to teachers who teach the History of
General Education of 3rd class of General Greek Lyceum and the other addressed to pupils follow
this lesson.
Based on the analysis of the questionnaires and the functions of the educational model chosen,
designed and developed the educational application incorporating information from the section
entitled " Asia Minor Campaign (1919-1922)" the book of professor and student's book and
adopting options according to the instructions of teachers and students. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |