Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΖήσκος, Βασίλειος
dc.contributor.otherZiskos, Vasilios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-06-11
dc.date.accessioned2015-06-15T11:05:59Z
dc.date.available2015-06-15T11:05:59Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-06-15
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00167el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1847
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι μαθητές μιας τάξης έχουν διαφορετικές εμπειρίες, ενδιαφέροντα, δεξιότητες και κλίσεις, αλλά και διαφορετικό μορφωτικό και κοινωνικό υπόβαθρο. Η παραδοσιακή διδασκαλία είναι ανεπαρκής για την επίτευξη των σύγχρονων διδακτικών απαιτήσεων. Μία λύση που προτείνεται στο πρόβλημα αυτό από αρκετούς ερευνητές είναι η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ), η οποία, υποστηρίζουν ότι μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στις σύγχρονες διδακτικές ανάγκες. Ένας από τους σημαντικότερος λόγους μη εφαρμογής της μέχρι τώρα είναι ο απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας αλλά και η υλοποίησή της μέσα στην τάξη. Στο πρόβλημα αυτό δίνει λύσεις η εκπαιδευτική τεχνολογία. Εργαλεία και υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης μπορούν να συμβάλουν στην προετοιμασία και υλοποίηση μαθημάτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Η ηλεκτρονική μάθηση είναι η χρήση των νέων πολυμεσικών τεχνολογιών και του Διαδικτύου για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε πηγές πληροφοριών και σε υπηρεσίες καθώς και σε εξ αποστάσεως επικοινωνία και συνεργασία. Σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή αναπτύχθηκαν, υλοποιήθηκαν και αξιολογήθηκε η αξιοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων για την πραγματοποίηση μαθημάτων ΔΔ με την υποστήριξη της τεχνολογίας στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής της Α' τάξης του Γενικού Λυκείου. Για το σκοπό αυτό αξιοποιήθηκαν προηγμένες μαθησιακές υπηρεσίες όπως το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης LAMS στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, οργανώθηκαν πρότυπες διδασκαλίες, στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, με τη χρήση του LAMS, σε πέντε (5) σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας. Συμμετείχαν ενενήντα έξι (96) μαθητές και πέντε (5) καθηγητές. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν ποιοτική και ποσοτική. Η ερευνητική διαδικασία είχε τη μορφή μίας μελέτης περίπτωσης η οποία διεξάγεται σε τρία στάδια: της σχεδίαση και ανάπτυξης ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων, της εφαρμογής τους στην τάξη και της αξιολόγησης της τεχνολογικά υποστηριζόμενης ΔΔ με την υποστήριξη της υπηρεσίας LAMS του ΠΣΔ. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το LAMS βοηθάει σημαντικά στην εφαρμογή της ΔΔ και αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών με αποτέλεσμα την βελτίωση της επίδοσής τους. Επιπλέον, η υπηρεσία LAMS του ΠΣΔ, μπορεί να υποστηρίξει σε ικανοποιητικό βαθμό την υλοποίηση ΔΔ στη διδακτική πράξη, αρκεί να υπάρξει μία αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής και της ταχύτητας σύνδεσης των σχολείων στο Διαδίκτυο. el_GR
dc.format.extentix, 115 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤεχνολογική διδασκαλία -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.titleΣχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση σχεδιασμών μάθησης τεχνολογικά υποστηριζόμενης διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractStudents in a class have different experiences, interests, skills and inclinations and different educational background. The traditional teaching is insufficient to achieve modern teaching requirements. A solution proposed to this problem, by several researchers, is the Diversified Teaching (DT) which claims that it can better respond to modern teaching needs. One of the major reason for non-implementation so far is the time required for the preparation but also its implementation in the classroom. To this problem, educational technology gives solutions. Tools and e-learning services can contribute to the preparation and implementation of training courses Differentiated Teaching. E-learning is the use of new multimedia technologies and the Internet in order to improve the quality of learning by facilitating access to information sources and services and in remote communication and collaboration as well. In this thesis it has been developed, implemented and evaluated the development of sequences of learning activities for the accomplishment of differentiated teaching courses, with the support of technology in Computer Science in the first class of General Lyceum. For this purpose, advanced meters were utilized such as the Learning Management System, LAMS at Greek School Network. To conduct this research, it was organized model teaching in Computer Science subject, with the use of Learning Management System in five (5) schools of Regional Unit of Pieria. In this research 96 pupils and five teachers participated. The research method that was used was quantitative and qualitative. The research process took the form of a case study which was conducted in three stages: the design and development of sequences of learning activities, the implementation of the provision and evaluation of technological supported DT with the support of LAMS service of the Greek School Network. The results showed that LAMS significantly helps in the implementation of the Diversified Teaching and increases students’ interest and as a result they improve their performance. In addition, the LAMS service of Greek School Network, can support satisfactorily the implementation of Diversified Teaching in class, provided that there will be an upgrade in technical infrastructure and speed connecting schools to the Internet.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record