Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Subject "Strategic management"
Now showing items 1-6 of 6
-
H εταιρική κοινωνική ευθύνη στο σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων. Η επίδραση των πολιτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Μέσα από ένα πλέγμα συνεχόμενων αλλαγών, οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερους κινδύνους, και υποχρεούται να αναπτύξουν συστήματα και διαδικασίες που θα τις ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα ... -
Strategic crisis management (SCM), the lived experiences and horizons of service providers in the humanitarian sector during the ongoing covid 19 crisis in Greece
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)------ -
Έρευνα και στρατηγική ανάλυση της εταιρείας παραγωγής σιδηρονικελίου "LARCO"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς βοηθά την εκάστοτε διοίκηση να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες, προκειμένου να επιτύχει την επιθυμητή ... -
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την δημιουργία και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η παρούσα διατριβή διερεύνησε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία και την ανάπτυξη επιχειρήσεων, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της Κύπρου. Στην εργασία αυτή, καλύψαμε διάφορους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες που ... -
Στρατηγική ανάπτυξης μικρομεσαίων τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-06)Συχνά ακούγετε στη χώρα μας ότι ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της εθνικής οικονομίας. Πράγματι η συνολική συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ το 2018 έφθασε στο 30,9% και στην συνολική απασχόληση στο 25,9% (ΙΝΣΕΤΕ). Τα τελευταία ... -
Χαλλούμι, το Κυπριακό τυρί που κατακτά τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Πολυκάρπου και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί στο εξωτερικό
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι εξαγωγές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία στα πλαίσια της ανάπτυξης και επιβίωσης της στις μέρες μας. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ο γαλακτοκομικός τομέας εξακολουθεί να κυριαρχείται από ΜΜΕ που πρέπει ...