Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Author "Ζαχαρίας, Παναγιώτης"
Now showing items 15-23 of 23
-
Κατασκευή μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη σε 3D εικονικά περιβάλλοντα μάθησης
Μόσχου, Ειρήνη (2014-03-27)H χρήση διαδραστικών περιβαλλόντων μάθησης γίνεται ολοένα και πιο επιβεβλημένη στις μέρες μας. Εφαρμογές όπως ασύγχρονη και σύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση, εικονικοί κόσμοι, ψηφιακά παιχνίδια κλπ. χρησιμοποιούνται και ... -
Μελέτη παραγόντων για την υιοθέτηση των διαδραστικών κοινωνικών μέσων/Δικτύων στην εκπαιδευτική διαδικασία
Νιώρας, Ανδρέας (2013-03-05)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι παράγοντες που προάγουν την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως μια νέα τεχνολογική και οργανωσιακή υποδομή προκειμένου να ενταχθεί ... -
Σχεδίαση Gamification συστήματος για εφαρμογές B2C (e-shops)
Γεωργόπουλος, Γεώργιος (2014-06-16)Η παρούσα διατριβή μελετά τη σχεδίαση ενός Gamification συστήματος για Εφαρμογές B2C (e-shops). Στόχος της διατριβής είναι η σχεδίαση ενός συστήματος που χρησιμοποιεί τεχνικές που προέρχονται από το χώρο των παιχνιδιών – ... -
Σχεδίαση διαδραστικού μαθησιακού περιβάλλοντος για e-books
Πανταζή, Ιωάννα (2015-02-05)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση μιας καινοτόμας πλατφόρμας που θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να αναγνώσει ένα βιβλίο μέσα από ένα ευχάριστο και πρωτότυπο περιβάλλον. Η επισκόπηση της ... -
Σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων για τον Online Instructor
Τρουλάκη, Στυλιανή (2016-03-11)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων(σαν ένας εύχρηστος online wizard) τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε διδάσκοντα ή εκπαιδευτή που θέλει να αναπτύξει ένα ... -
Σχεδίαση διεπαφών για μαζικά ανοικτά ψηφιακά μαθήματα (Massive Open Online Courses)
Καλογεράκη, Αικατερίνη (2014-06-23)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός της διεπαφής των Μαζικών Ανοικτών Ψηφιακών Μαθήματων MOOCs (Massive Open Online Courses), βάσει των αναγκών και της εμπειρίας των εκπαιδευόμενων, συνδυάζοντας ... -
Σχεδίαση συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification) για την υποστήριξη των διδασκόντων / εκπαιδευτών σε Online learning περιβάλλοντα
Βλάχος, Αντώνιος (2016-03-29)Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και υποσχόμενες καινοτομίες που άρχισαν εφαρμόζονται, τα τελευταία χρόνια, στην εξ’αποστάσεως εκπαίδευση είναι η παιχνιδοποίηση (gamification). Βασική ιδέα της παιχνιδοποίησης είναι η εφαρμογή ... -
Σχεδίαση ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση γεωγραφίας σε δημοτικά σχολεία: Η διερεύνηση της επίπτωσης σε επίπεδο μαθησιακής αποτελεσματικότητας, παρακίνησης των μαθητών και εμπειρίας χρήστη
Χατζηπαρασκευαΐδου, Ιωάννα (2012-11-05)Η διπλωματική αυτή εργασία, στηρίζεται στον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών για την εκμάθηση της γεωγραφίας και εφαρμόστηκε σε οχτώ δημοτικά σχολεία του νομού Πέλλας υπό την επίβλεψη του καθ. Παναγιώτη Ζαχαριά. Στόχος της ... -
Τεχνολογία Blockchain & ανθρωποκεντρική σχεδίαση: Εννοιολογικό πλαίσιο και οδηγίες σχεδίασης εμπειρίας χρήστη
Χαρτερός, Σάββας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-11)Σκοπός της παρούσης ποιοτικής έρευνας είναι η εξέταση της τεχνολογίας Blockchain και της ανθρωποκεντρικής σχεδίασης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εξετάζει το εννοιολογικό τους πλαίσιο και τις οδηγίες σχεδίασης εμπειρίας ...