Μεταφορά και επέκταση της εφαρμογής RLTankAttack σε πλατφόρμα Android
Abstract
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή γίνεται στα πλαίσια επέκτασης της Μεταπτυχιακής Διατριβής
του κ. Γκεζερλή Σπύρου με θέμα «Μηχανισμοί Μάθησης και η Χρήση τους στην Επικύρωση της
Ποιότητας Νέων Παιγνίων», Αύγουστος 2012.
Στην εν λόγω εργασία επιχειρήθηκε να σχεδιαστεί ένα νέο παιχνίδι μεταξύ δυο αντιπάλων,
ανταγωνιστικό, μηδενικού αθροίσματος. Τα χαρακτηριστικά αυτά επιλέχθηκαν γιατί μπορούν να
εφαρμοστούν σε λήψεις στρατηγικών αποφάσεων οικονομικής και εμπορικής φύσης, σε μια
επιχείρηση, έναν οργανισμό ή ακόμα και ένα κράτος.
Η έννοια παίγνιο μηδενικού αθροίσματος αναφέρεται στην κατάσταση εκείνη όπου τα κέρδη της
απόφασης ενός παίκτη Α επηρεάζουν στον ίδιο βαθμό τις ζημιές του παίκτη Β. Σαν παράδειγμα
μπορούμε να αναφέρουμε την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά από κάποια εταιρία, όπου με
αύξηση των πωλήσεων κατά 30%, αυτόματα σημειώνεται ανάλογη μείωση των πωλήσεων για τις
υπόλοιπες ανταγωνιστικές εταιρείες.
Σκοπός ενός τέτοιου επιχειρήματος είναι η αξιοποίηση υπάρχουσας τεχνογνωσίας και τεχνολογίας
πάνω στην χρήση της ενισχυτικής μάθησης για την αυτόματη ανακάλυψη τακτικής σε ένα παιχνίδι,
ώστε ο μηχανισμός μάθησης να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί.
Αρχικά ο στόχος που έχει τεθεί με την εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι να υλοποιηθεί το
όλο εγχείρημα σε πλατφόρμα Android όπως επίσης και να δίνεται η δυνατότητα σε παίκτη-άνθρωπο
να ανταγωνίζεται πράκτορα-υπολογιστή.