dc.contributor.advisor | Μουρλάς, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μαρίνο, Σύλβια | |
dc.contributor.other | Marino, Sylvia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-10-20 | |
dc.date.accessioned | 2014-10-29T08:54:04Z | |
dc.date.available | 2014-10-29T08:54:04Z | |
dc.date.copyright | 2014-09 | |
dc.date.issued | 2014-10-24 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2014/00152 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1741 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την ενσωμάτωση στοιχείων Παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική της αναβάθμισης. Παιχνιδοποίηση είναι η διαδικασία η οποία έχει σκοπό την ενεργοποίηση των κινήτρων, την αύξηση της αφοσίωσης και της συμμετοχής στη δραστηριότητα, καθώς και τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς, κάνοντας χρήση μηχανισμών και τεχνολογιών παιχνιδιών. Η χρήση της δε συναντάται μόνο σε εκπαιδευτικούς τομείς διαφήμισης, μάρκετινγκ κ.α. Η εισαγωγή στοιχείων Παιχνιδοποίησης στη διδακτική διαδικασία συμβάλει στην κινητοποίηση των μαθτών, στην δημιουργία ομαδικού πνεύματος, στην συνέπεια και στην ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού. Συνεπώς η διδακτική μέθοδος του δασκάλου μπορεί να εφαρμοστεί με μεγαλύτερη ευκολία και οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν με μεγαλήτερη ευκολία. Επίσης οι μέθοδοι της Παιχνιδοποίησης συμβάλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και ποιότικών χαρακτηριστικών των μαθητών με στόχο τη μάθηση και τη δέσμευση με το αντικείμενο. Σύμφωνα με αυτά που αναφέραμε ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθούν και να κατανοηθούν οι μέθοδοι παιχνιδοποίησης, να δημιουργηθεί μια μεθοδολογίαπου να εντάσσει στοιχεία της στην εκπαιδευτική διαδικασία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τέλος να αξιολογηθεί η μεθοδολογία αυτή εντάσσοντας την στο πλάνο του μαθήματος μιας τάξης της πρωτοβάθμιας εκπάιδευσης. Το νέο πλάνο μαθήματος με μεθόδους παιχνιδοποίησης που δημιουργήθηκε εφαρμόστηκε σε τάξεις αγγλικών με μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά το δεύτεο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς και τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά καθώς υπήρξε αποδοχή των μεθόδων, αύξηση της κινητοποίησης, δημιουργήθηκε κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας, αύξηση της απόδοσης και της συνέπειας των μαθητών. | el_GR |
dc.format.extent | v, 91 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Gamification elements in education | el_GR |
dc.title | Εφαμογή και αξιολόγηση μεθοδολογίας ένταξης στοιχείων παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis studies the integration of Gamification elements in education to modernize and upgrade its quality.
Gamification is the process which aims to activate incentives and increase loyalty and participation in the activity and the conformation of behavior, using game design technologies and mechanisms. The use is not only found in areas of education, but also in areas of advertising, marketing, etc.
The introduction of Gamification elements in the teaching process contribute to the mobilization of students, to create team spirit, the consistency and the development of trust and mutual respect. Therefore, the teaching method can be applied more easily and learning objectives can be achieved more easily. Also Gamification methods help to develop skills and quality of students with the aim of learning and commitment to the subject.
According to what we discussed, the main objective of this thesis is to study and understand the Gamification methods, to create a methodology to integrate elements of the educational process in primary education, and finally to evaluate the methodology, including it in the course plan of a primary school.
The new course plan with Gamification elements applied in English classes to primary school students in the second and third quarter of the school year. The results were encouraging. The methods was accepted, the mobilization was increased, a climate of cooperation and teamwork was created and efficiency and consistency of students was increased. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |