Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπίλιας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚανελλόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.otherKanellopoulos, Vasilios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-31
dc.date.accessioned2014-07-31T10:00:05Z
dc.date.available2014-07-31T10:00:05Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-31
dc.identifier.otherMBA/2014/00217el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1655
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συντριπτική πλειοψηφία των δημόσιων οργανισμών στην Ελλάδα (Υπουργεία, Τμήματα, Υπηρεσίες, Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κ.ά.), λειτουργούν χωρίς στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό. Στην παρούσα χρονική περίοδο, με την οικονομική κρίση να μαστίζει ολόκληρο τον κόσμο και τη χώρα μας, ήρθε στην επιφάνεια η σωρεία διαρθρωτικών και άλλων προβλημάτων - αδυναμιών που αντιμετώπιζε ο δημόσιος τομέας. Επί δεκαετίες ολόκληρες με την εκούσια ή ακούσια παράβλεψη του πολιτικού συστήματος η μειωμένη παραγωγικότητα, η έλλειψη οργάνωσης και σχεδιασμού, η σπατάλη ανθρώπινων και άλλων πόρων, η απουσία αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού κ.α. αποτέλεσαν την τροχοπέδη στην αναβάθμιση και ανάπτυξη ενός υγιούς δημόσιου τομέα. Ο συγγραφέας του πονήματος παρουσιάζει τη σημασία του στρατηγικού και επιχειρησιακού σχεδιασμού, αναλύοντας τη σημασία του ειδικότερα για τους Ο.Τ.Α (Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) α’ βαθμού (Δήμοι) και β΄ βαθμού (Περιφέρειες), μέσα από την 15ετή πείρα του ως στέλεχος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (έχει διατελέσει Συνεργάτης και Ειδικός Συνεργάτης Δημάρχου, Προϊστάμενος σε Τμήμα Προγραμματισμού και Οργάνωσης σε ΟΤΑ α’ βαθμού και Υπεύθυνος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και ΤΠΕ). Έχει συνδράμει ο ίδιος ενεργά -συμμετέχοντας σε ομάδες εργασίας, επιτροπές διαβούλευσης και πληροφόρησης- καθ’ όλη τη διαδικασία εκπόνησης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης και σύνταξης οδηγού για την απόκτηση διαχειριστικής επάρκειας σε Ο.Τ.Α. Εν κατακλείδι, όλοι οι δημόσιοι οργανισμοί και ειδικότερα οι Ο.Τ.Α, πρέπει απαραιτήτως να λειτουργούν στη βάση στρατηγικού και επιχειρησιακού σχεδίου, στο οποίο καταγράφονται οράματα, στόχοι αλλά και ο τρόπος εφαρμογής τους με ορατά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες. Με λίγα λόγια, οι δημόσιοι οργανισμοί και ιδιαίτερα οι Ο.Τ.Α., οφείλουν να γνωρίζουν σε πια κατάσταση βρίσκονται σήμερα και να σχεδιάζουν ανελλιπώς τον τρόπο και το χρόνο που θα πετύχουν τους στόχους τους.el_GR
dc.format.extent67 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός -- Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησηςel_GR
dc.subjectStrategic planning -- Local Governmentsel_GR
dc.titleΟ στρατηγικός σχεδιασμός ως εργαλείο διασφάλισης της βιωσιμότητας και της οικονομικής ανάπτυξης των Ο.Τ.Α.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe vast majority of public institutions in Greece (Ministries, Departments, Agencies, Local Authorities, etc.), operating without a strategic and operational planning. In this period of time, with the economic crisis sweeping the whole world and our country, has come to the surface a host of structural and other problems - weaknesses faced by the public sector. For decades the intentional or unintentional disregard of the political system, reduced productivity, lack of organization and planning, waste of human and other resources, the lack of evaluation of human resources etc, served as a brake on the upgrading and development of a healthy public sector. The author of the present theses, tries to introduce the importance of strategic and operational planning, analyzing the importance of the particular for 1st grade (municipalities) and 2nd degree (Regions) Local Authorities, through the 15 years of experience as an executive in the 1st degree Local Government (As Mayor’s Associate and Mayor’s Associate Specialist, Head of Department in the Planning and Organization and Head of Informatics and Electronic Government), actively participating in working groups, committees, consultation and information throughout the process of developing both operational planning and drafting driver to confirm the managerial capacity of Local Authority. In conclusion, all public authorities and in particular the local governments must necessarily operate on the basis of strategic and operational plan, in which will be recorded the visions and objectives but also the way of application with visible for the local societies. In other words, public organizations and mainly local governments, should be aware of their present situation, plan their goals continuously and get to knowing exactly how and when they will achieve their goals.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record