Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριάκου, Δημήτρης
dc.contributor.authorΧατζηβασίλη, Μαριάγγελα
dc.contributor.otherChatzivasili, Mariaggela
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-29
dc.date.accessioned2014-07-30T10:58:55Z
dc.date.available2014-07-30T10:58:55Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-30
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00129el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1641
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτο δεύτερο και τελευταίο έτος των μεταπτυχιακών μου σπουδών στα «Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα» και για σκοπούς απόκτησης του αντίστοιχου τίτλου σπουδών, κλήθηκα να επιλέξω θέμα και να ετοιμάσω τη μεταπτυχιακή μου διατριβή. Έχοντας κατά νου τις τρέχουσες εξελίξεις στον τομέα της επιστήμης της πληροφορικής και με γνώμονα τα δικά μου ενδιαφέροντα και μελλοντικά σχέδια, κατέληξα να επιλέξω να ασχοληθώ με το σχεδιασμό εφαρμογής στην πλατφόρμα Android για σκοπούς εξάσκησης (training) εκπαιδευτικού υλικού το οποίο έχει διδαχθεί ο χρήστης. Πιο συγκεκριμένα, το θέμα μου ήταν η δημιουργία μιας εφαρμογής στην πλατφόρμα Android η οποία να παρέχει δυνατότητες εξάσκησης στις δομές διακλάδωσης της γλώσσας προγραμματισμού Pascal σε μαθητές πληροφορικής της Γ΄ λυκείου. Με την έναρξη της διατριβής μου, κρίθηκε απαραίτητη η τεκμηρίωση της επιλογής του αντικειμένου που θα μελετούσε η εφαρμογή η οποία επρόκειτο να σχεδιαστεί. Με απώτερο στόχο να καταστεί χρήσιμη σε εκπαιδευτικό επίπεδο, ανάτρεξα σε παλαιότερα γραπτά της πληροφορικής της Γ΄ Λυκείου. Εξετάζοντας αναλυτικά το περιεχόμενό τους, προέκυψε ότι οι ασκήσεις στις δομές διακλάδωσης της Pascal απασχολούν διαχρονικά το μεγαλύτερο μέρος των εξεταστικών δοκιμίων. Το γεγονός αυτό με παρότρυνε στο να επιλέξω τις δομές διακλάδωσης ως το αντικείμενο προς εξάσκηση των χρηστών της εφαρμογής. Σε μεταγενέστερο στάδιο, με σκοπό να κριθεί η βιωσιμότητα της εφαρμογής, ετοίμασα δύο ερωτηματολόγια τα οποία ζητήθηκε να απαντηθούν από μεγάλη μερίδα μαθητών και καθηγητών της Γ΄ λυκείου. Αξιολογώντας τα, παρατήρησα ότι και οι δύο πλευρές έκριναν ότι η δημιουργία μιας εφαρμογής που θα εξασκεί τους χρήστες στις δομές διακλάδωσης θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη και επωφελής. Έτσι, αφού έλαβα την «έγκριση» των άμεσα ενδιαφερόμενων, προχώρησα στη διαδικασία του σχεδιασμού της εφαρμογής. Γράφοντας κώδικες σε Java, σχεδίασα σταδιακά όλες τις οθόνες της εφαρμογής σε πλατφόρμα Android για τα διάφορα είδη ασκήσεων στις δομές διακλάδωσης. Ακολούθως, ετοίμασα δύο νέα ερωτηματολόγια όπου παρείχα δείγμα της εφαρμογής και ζητούσα από το ήδη ερωτηθέν κοινό να την αξιολογήσει. Οι τελικές εντυπώσεις, προς ευχαρίστησή μου, επιβράβευσαν το αποτέλεσμα, καθώς μαθητές και καθηγητές συμφώνησαν και πρότειναν από κοινού όπως η συγκεκριμένη εφαρμογή υλοποιηθεί και κυκλοφορήσει, με όποιο μέσο, ως μέρος του εκπαιδευτικού υλικού της Γ΄ λυκείου, αφού αποτελεί ένα ωφέλιμο, παραγωγικό και συνάμα ευχάριστο εργαλείο εξάσκησης στις δομές διακλάδωσης της γλώσσας Pascal.el_GR
dc.format.extentvi, 67 σ., εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectAndroidel_GR
dc.subjectΓλώσσα προγραμματισμού Pascalel_GR
dc.titleΣχεδιασμός εφαρμογής στην πλατφόρμα Android για σκοπούς εξάσκησης (Training) στις δομές διακλάδωσης της Pascalel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the second and final year of my postgraduate studies in "Information and Communication Systems", I was asked to choose a topic and prepare my postgraduate thesis. Bearing in mind my own interests and future plans and the current developments in the field of computer science, I chose to plan an application on the Android platform for training of educational material that has been taught by the user. Specifically, my point was to create an application on the Android platform which will provide students with training opportunities in branching structures of Pascal programming language. Starting my thesis, it was necessary to document the selection of my topic. Aiming to plan an application which will become useful in educational level, I found all the papers of the final exams which refer to the branching structures of Pascal. Examining in detail the content, it was proved that the branching structures of Pascal employ the majority of test specimens. This encouraged me to choose the branching structures as the subject to exercise of the application user. At a later stage, in order to determine the viability of implementation, I prepared two questionnaires that asked to be answered by a large number of students and teachers of computer science department. Evaluating the results, I noticed that both sides believed that creating an application which will exert their users in branch structures would be very useful and beneficial. So, after receiving the "approval" of stakeholders, I walked into the planning process of the application. Writing code in Java, I drew out all the screens of the application in Android platform for various kinds of exercises in branching structures. Next, I prepared two new questionnaires where I provided sample application and ask the interviewed to answer them. Final impressions , to my delight, rewarded the result, as students and teachers agreed and jointly proposed such as specific application implemented and released by any means, as a part of the educational material of the high school, since it is a useful , productive and yet enjoyable tool training in branching structures of Pascal language.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record