Show simple item record

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣαββίδου, Μαρία
dc.contributor.otherSavvidou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-21
dc.date.accessioned2014-07-22T06:39:21Z
dc.date.available2014-07-22T06:39:21Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-22
dc.identifier.otherMBA/2014/00197el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1575
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ποιότητα των υπηρεσιών αερομεταφοράς ως έννοια είναι σύνθετη. Αποτελεί τη συνισταμένη ενός συνόλου κριτηρίων που περιλαμβάνουν την ασφάλεια, την άνεση, την ταχύτητα , την τιμή, το δίκτυο των δρομολογίων, τη συχνότητα και ακρίβεια εκτέλεσης των πτήσεων κ.λ.π. Η ασφάλεια των πτήσεων αποτελεί την πεμπτουσία της αερομεταφοράς αφού πέρα των άλλων αφορά την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Τα κριτήρια της ποιότητας των υπηρεσιών της αερομεταφοράς εξετάζονται τόσο στο έδαφος όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης. Στόχος της διπλωματικής μου εργασίας είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την απόφαση των επιβατών σχετικά με τον αερομεταφορέα που θα επιλέξουν για το ταξίδι τους. Η έρευνα θα συμπεριλάβει παράγοντες όπως η τιμή του εισιτηρίου, η ασφάλεια και η αξιοπιστία, η ώρα των πτήσεων, η φιλική συμπεριφορά του προσωπικού και η εξυπηρέτηση που παρέχεται την ώρα της πτήσης, η ψυχαγωγία στη διάρκεια της πτήσης, ο αριθμός μετεπιβιβάσεων, η συνολική εικόνα της εταιρείας. Πρόκειται για τους κυριότερους παράγοντες της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών πρώτης γραμμής προς τους επιβάτες από μια εμπορική αεροπορική επιχείρηση. Θα παρουσιαστούν οι παραπάνω παράγοντες ολοκληρωμένα και σφαιρικά. Θα αναδειχθούν σχέσεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ αυτών των παραγόντων που διαμορφώνουν την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος στην κάθε λειτουργική φάση της παραγωγικής διαδικασίας. Τα στοιχεία για την έρευνα θα συλλεγούν από επιβάτες άνω των 18 ετών που αναχωρούν από το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Θα πρέπει να αποκτηθούν κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά καθώς και τα χαρακτηριστικά των αεροπορικών εταιρειών που επηρεάζουν τους αεροπορικούς ταξιδιώτες στο να κάνουν την επιλογή τους. Η διερεύνηση στηρίζεται στη στατιστική επεξεργασία σχεδιασμένου ερωτηματολογίου που θα συμπληρωθεί από το επιβατικό κοινό. Για την έρευνα αυτή χρειάστηκε η άδεια του αερολιμενάρχη στον ΚΑΘΜ. Η στατιστική επεξεργασία έγινε με το στατιστικό πακέτο SPSS. Έπειτα, αναπτύχθηκαν στατιστικά υποδείγματα διακριτής επιλογής, ανάλογα με τους παράγοντες που ερευνήθηκαν μέσω του πίνακα των ερωτηματολογίων. Έτσι εντοπίστηκε για κάθε εξαρτημένη μεταβλητή το σύνολο των ανεξάρτητων μεταβλητών που την επηρεάζουν. 5 Στο τελευταίο μέρος της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της. Τα πιο σημαντικά συμπεράσματα είναι ότι ο παράγοντας της Τιμής του εισιτηρίου και ο παράγοντας της Ασφάλειας και της Αξιοπιστίας μιας Αεροπορικής Εταιρείας είναι οι πιο καθοριστικοί για την επιλογή των επιβατών ανάμεσα στην πληθώρα των αεροπορικών εταιρειών. Γίνονται προτάσεις για περαιτέρω ανάλυση και έρευνα , όπως αυτές προκύπτουν από την παρούσα διπλωματική εργασία.el_GR
dc.format.extent105 σ. πιν, 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών αερομεταφοράςel_GR
dc.titleΚριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν το επιβατικό κοινό στην επιλογή αεροπορικής εταιρείας-Διεξαγωγή έρευνας στον κρατικό αερολιμένα Θεσσαλονίκης, ΚΑΘΜel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-----el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record