Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασίνης, Γιώργος
dc.contributor.authorΤζιαπούρας, Λάμπρος
dc.contributor.otherTziapouras, Lampros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-14
dc.date.accessioned2014-07-14T09:23:44Z
dc.date.available2014-07-14T09:23:44Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-14
dc.identifier.otherMBA/2014/00208el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1564
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ σύγχρονη διαμόρφωση της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα, σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού, απαιτεί την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στα γυμναστήρια. Αυτό επιδιώκουμε να επιτύχουμε στην παρούσα μελέτη για τα γυμναστήρια της Κύπρου, χρησιμοποιώντας σαν δείγμα μέλη του γυμναστηρίου Sana Hiltonia. Αρχικά παρουσιάζουμε τον σκοπό και την σημασία αυτής της έρευνας δίνοντας βάση σε λειτουργικούς ορισμούς, των οποίων η κατανόηση είναι απαραίτητη για την πλήρη κατανόηση της έρευνας. Παράλληλα γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση του γυμναστηρίου “Sana Hiltonia” σχετικά με τις υπηρεσίες, τα προγράμματα και τις προσφορές τις οποίες παρέχει. Στη συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή. Παρουσιάστηκαν γενικές έρευνες για γυμναστήρια και έγινε μια γενική αναφορά σε μελέτες που έγιναν πάνω στην εκτίμηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχεται. Παρουσιάστηκαν οι παράγοντες που θεωρήθηκαν οι πιο σημαντικοί σε αυτή την ανάλυση πως εξετάστηκαν και ορισμένα συμπεράσματα στα οποία κατέληξαν. Ακολούθως παρουσιάσαμε το σχεδιασμό της έρευνας και τη μέθοδο που θα χρησιμοποιήσαμε για την ανάλυση των δεδομένων και εκτίμηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχεται στο γυμναστήριο. Επίσης, κρίθηκε απαραίτητο να παρουσιάσουμε το ερωτηματολόγιο που θα χρησιμοποιηθεί στην μελέτη αυτή όπως και το στατιστικό πρόγραμμα SPSS καθώς και την εξέλιξη του στο χρόνο, αφού αυτό θα είναι και το πρόγραμμα το οποίο χρησιμοποιήσαμε για να προσδιορίσουμε την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει ένα γυμναστήριο. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που πήραμε από την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και κάνοντας τις κατάλληλες διεργασίες στο στατιστικό πρόγραμμα οδηγηθήκαμε στην ανάλυση αποτελεσμάτων. Απαντήσαμε τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα αυτής της έρευνας, πως και ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών και ποιά είναι η επίδραση στην πρόθεση τους για ανανέωση της συνδρομής τους. Εξετάσαμε επίσης τους λογούς που ωθούν ένα πελάτη του γυμναστηρίου, να ανανεώσει την συνδρομή του, (τοποθεσία, τιμή, καθαριότητα, επαγγελματισμός, εξυπηρέτηση, κ.λπ.). Ερευνήσαμε το συναισθηματικό δέσιμο των πελατών και πως αυτό επηρεάζει την ανανέωση της συνδρομής τους. Διακρίναμε πως τα παλιά μέλη ωθούνται στην ανανέωση την συνδρομή τους, και τους λόγους που τους ωθούν να πράξουν κάτι τέτοιο. Αναδείξαμε την διαφορετικότητα μεταξύ των παλιών και των καινούργιων μελών, κύπριων και ξένων, αντρών και γυναικών. Συμπερασματικά καταλήξαμε στην γενική εικόνα του γυμναστηρίου που εξετάσαμε στα θέματα ποιότητας υπηρεσιών. Τονίσαμε τους βασικότερους τομείς που κρίνονται απαραίτητοι για βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών και προτείναμε κάποιες μεθόδους που θα οδηγήσουν στην βελτίωση της ποιότητας αυτής. Επιπρόσθετα τονίσαμε πως κάθε ιδιαίτερη κατηγορία πρέπει να εξετάζεται και να προσεγγίζεται διαφορετικά, αφού δίνει προτεραιότητα σε άλλους τομείς. Τελειώνοντας γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el_GR
dc.format.extent144 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectQuality of servicesel_GR
dc.titleΔιερέυνηση της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της πιστότητας των πελατών σε γυμναστήριοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe development of economy and society in General, in conjunction with the continuous increase of competition, requires the evaluation of the quality of services in gyms. This is our aim, which we seek to achieve in this study for the gyms of Cyprus, using as sample fitness Sana Hiltonia members. Originally introducing the purpose and significance of this research by giving credence to operational definitions, which understanding is essential for a full understanding of research. At the same time made a detailed presentation of the gym "Sana Hiltonia" on services, programs and promotions provided. Then it becomes a review of literature. Presented general inquiries for gyms and made general reference to studies on the assessment of the quality of services provided. We present the factors that were considered the most important in this analysis which examined and their conclusions. Subsequently we presented the research design and the method to be used for data analysis and assessment of the quality of services provided in the gym. Also, it was necessary to introduce the questionnaire that will be used in this study as the statistical program SPSS as well as the evolution in time, since this will be the program that is used to identify the quality of services that provides a gym. Utilizing the data we got from the completed questionnaires and making the appropriate processes in statistical analysis led us to program results. It answered the key research questions this research, how and what factors affect customer satisfaction and what is the effect on their intention for renewal of their membership. We also looked at the reasons that push a customer of the gym, to renew his subscription (location, price, cleanliness, professionalism, service, etc.). We explored the emotional bonding and how this affects their subscription renewal. We saw how the old members are leaded in their subscription renewal, and the reasons that have led them to do so. We brought out the differences between old and new members, Cypriots and foreigners, men and women. In conclusion we reached in the overview of the gym that we looked at in terms of quality of services. We stressed the main areas that are considered necessary for improving the quality of services and suggest some methods that will lead to the improvement of this quality. In addition we gave emphasis how each particular category should be considered and approached differently, since it gives priority to other areas and we made suggestions for further research.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record