Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΧήρα, Ευαγγελία
dc.contributor.otherChira, Evaggelia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-14
dc.date.accessioned2014-07-14T09:22:40Z
dc.date.available2014-07-14T09:22:40Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-14
dc.identifier.otherMBA/2014/00212el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1563
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), ορίζεται ως «η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές, κοινωνικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών δράσεων, που είναι πέρα και πάνω από όσα επιβάλλονται από την υπάρχουσα νομοθεσία και έχουν σχέση με όσους επηρεάζονται από τις δραστηριότητές τους» . Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, αποτέλεσε θέμα μελέτης, ιδιαίτερα ύστερα από μια σειρά αποκαλύψεων σχετικά με τις ύποπτες δράσεις κάποιων πολυεθνικών επιχειρήσεων, όπως της εταιρείας αθλητικών ειδών Nike, που κατηγορήθηκε για καταναγκαστική εργασία ανηλίκων σε χώρες της Ασίας, της Coca Cola και της Perrier για τα προβλήματα δηλητηριάσεων από τα αναψυκτικά τους, της πετρελαϊκής εταιρείας Exxon, μετά το ναυάγιο πλοίου της στην Αλάσκα και την οικολογική καταστροφή που προκλήθηκε κτλ. Όλες αυτές οι περιπτώσεις και πολλές άλλες, έκαναν τις εταιρείες να συνειδητοποιήσουν πόσο ευάλωτες ήταν σε ζητήματα, που συχνά δεν άπτονταν των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρείχαν. Σήμερα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να συνεισφέρουν ενεργά στην κοινωνία και αυτός είναι ο λόγος, που εφαρμόζουν κοινωνικά υπεύθυνη επιχειρηματική πολιτική (ΕΚΕ), ενισχύοντας παράλληλα με αυτόν τον τρόπο, την οικονομική ανάπτυξη και την καλή φήμη της ίδιας της επιχείρησης, συμβάλλοντας στην γενική ανάπτυξη της χώρας και της κοινωνίας. Συγκεκριμένα στην παρούσα εργασία, στόχος είναι να παρουσιαστεί η εφαρμογή των πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρουσιάζοντας το πλαίσιο εφαρμογής τους, κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό, στις συνθήκες εργασίας, στην προστασία του περιβάλλοντος, στην οικονομία, την παιδεία, τον πολιτισμό, την υγεία και τον αθλητισμό. Η προσπάθεια αυτή γίνεται με την παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας της ΟΠΑΠ, σε συνδυασμό με έρευνα που διεξήχθη, μέσω ερωτηματολογίων σε υπαλλήλους της εταιρείας αναφορικά με τον τρόπο άσκησης της ΕΚΕ σε διάφορους τομείς της κοινωνίας και τον τρόπο που αυτή ταυτίζεται με τις πολιτικές στο εσωτερικό της επιχείρησης και τους εργαζομένους της, την ενσωμάτωσή της στη λειτουργία των στρατηγικών του μάρκετινγκ και της αγοράς και στις επικρατούσες οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές συνθήκες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δικαιώνουν την εικόνα της εταιρείας ως Κοινωνικά Υπεύθυνης, τόσο απέναντι στην κοινωνία, που την στηρίζει, όσο και απέναντι στους εργαζομένους της.el_GR
dc.format.extent197 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνη -- ΟΠΑΠel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectCorporate social responsibility -- OPAPel_GR
dc.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη και η εφαρμογή της στην στρατηγική της εταιρείας ΟΠΑΠ Α.Ε.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractCorporate Social Responsibility (CSR), is defined as "the voluntary commitment of companies, to include in their business practices, social, environmental and cultural actions, that are above and beyond, what is imposed by the existing legislation, relating to those affected by their activities" . Since the early 90s, CSR a popular subject of study, particularly after a series of revelations about the suspicious activities of some multinational companies, such as the sportswear company Nike, who was accused of forced child labor in countries of Asia, Coca Cola and Perrier for poisoning refreshments, the oil company Exxon, after the sinking ship in Alaska and the ecological disaster caused etc. All these and many other cases, lead the companies to realize, how vulnerable they were. Today, more and more companies try to actively contribute in society and that’s the reason, they apply socially responsible business policy (CSR), while strengthening thereby, the growth and reputation of the company itself, contributing to society’s welfare. In this study the aim is to present the implementation of CSR practices of OPAP SA, presenting the framework for their implementation, especially in human resources, working conditions, environment protection, the economy, education, culture, health and sports. This effort takes place with the presentation OPAP’s functioning, in conjunction with research, that was conducted through questionnaires to employees of the company, about CSR in different sectors of society and how this coincides with the policies, within the company and its employees and how they are integrated into the function of strategic marketing in the prevailing economic, social and cultural conditions. The survey results, depict the company's image as a Socially Responsible Company, both to the society that supports it, and towards its employees.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record