dc.contributor.advisor | Καλλές, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Δίκαρος, Νίκος | |
dc.contributor.other | Dikaros, Nikos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-07-04 | |
dc.date.accessioned | 2014-07-04T08:43:55Z | |
dc.date.available | 2014-07-04T08:43:55Z | |
dc.date.copyright | 2014-06 | |
dc.date.issued | 2014-07-04 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2014/00139 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1537 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη
δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους
να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε σκακιέρα με πούλια.
Υλοποιείται υποδομή για παιχνίδι ανθρώπου εναντίον ανθρώπου με web τεχνολογίες
βασισμένες στη γλώσσα Java. Επίσης υλοποιείται κατανεμημένη αρχιτεκτονική, βάσει της
οποίας, θα μπορούν ερευνητές του χώρου της τεχνητής νοημοσύνης να ενσωματώσουν
προγράμματα (bots) που παίζουν αυτό το παιχνίδι, και τα οποία έχουν αναπτυχθεί με
τεχνολογίες της προτιμήσεώς τους, στη λειτουργία της εφαρμογής. Η συνεργασία μεταξύ των
bots και της εφαρμογής, θα γίνεται με τη χρήση HTTP αιτημάτων και μιας κοινής γλώσσας
επικοινωνίας.
Επιλέγεται το βαθμολογικό σύστημα Glicko για την αξιολόγηση των επιδόσεων των παικτών
(ανθρώπων και bots) και ενσωματώνεται στη διεξαγωγή των παιχνιδιών. Τέλος, προτείνεται ο
αλγόριθμος Negamax με χρήση alpha-beta pruning και πινάκων μεταφοράς (transposition
tables), σε συνδυασμό με μία ευριστική συνάρτηση εκτίμησης (evaluation function) για την
κατασκευή ενός bot ,κάνοντας χρήση των δομών δεδομένων και των μεθόδων που
δημιουργήθηκαν κατά την υλοποίηση της δικτυακής εφαρμογής. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 67 σ., εικ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | web-frameworks | el_GR |
dc.subject | Παιχνίδια στρατηγικής | el_GR |
dc.subject | Java-EE | el_GR |
dc.subject | Strategy games | el_GR |
dc.subject | Rating systems | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | We use modern web programming technologies to develop a web application that enables users
to play a strategy game played on a chessboard with checkers, via a webbrowser.
We Implemented an infrastructure for human vs human game with web technologies based in
the Java language. We also implemented a distributed infrastructure with the use of which,
artificial intelligence researchers can integrate programs (bots) playing this game (developed
with technologies of their preference), within the server, using HTTP requests and a common
communication language.
We integrated the Glicko rating system for assessing the performance of players (humans and
bots) and proposed the NegaMax algorithm with alpha-beta pruning and transposition tables in
conjunction with a heuristic evaluation function, in order to build a bot, using the data structures
and methods we created during the server implementation. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |