Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε Android τεχνολογία για πολιτιστικούς χώρους

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΛΗ-2014-00118.pdf (2.795Mb)
    Ημερομηνία
    2014-06-24
    Συγγραφέας
    Παπαδάκη, Δημητρούλα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η ραγδαία αύξηση των νέων τεχνολογιών έχει φέρει μεγάλες αλλαγές και στους πολιτιστικούς χώρους. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να εξετάσει ποια είναι η επίδραση της χρήσης ενός ψηφιακού παιχνιδιού στην αποτελεσματική περιήγηση των επισκεπτών ενός μουσείου χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό παιχνίδι βασισμένο σε android τεχνολογία ειδικό για πολιτιστικούς χώρους (μουσεία), συγκρίνοντας την ξενάγηση χωρίς την χρήση ψηφιακού παιχνιδιού (κλασική ξενάγηση) με την ξενάγηση με χρήση ψηφιακού παιχνιδιού ώστε να διαπιστώσουμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της καθεμίας μεθόδου ξενάγησης. Η πρωτοτυπία της παρούσας έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι εστιάζει ειδικά πάνω στην αποτελεσματική ξενάγηση με χρήση ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού υλοποιημένου σε android technology και QR codes, που αναπτύχτηκε ειδικά για αυτό το σκοπό. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν οι επισκέπτες του μουσείου. Δημιουργήθηκαν δύο ομάδες, μια ομάδα που έχουν ξεναγηθεί κλασσικά, και μια ομάδα που χρησιμοποίησαν το ψηφιακό παιχνίδι στην ξενάγηση, αλληλεπιδρώντας με τα εκθέματα, προσπαθώντας να εντοπίσουν διάφορα εκθέματα χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και QR codes. Με βάση το σκοπό και την ερευνητική υπόθεση εφαρμόστηκε το ποσοτικό μοντέλο έρευνας ως καταλληλότερο για να καταγραφούν οι απόψεις των επισκεπτών στην αποτελεσματική ξενάγηση. Για την συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο αποτελεί το κύριο στοιχείο της ποσοτικής έρευνας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1515
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013