Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Στυλιανή
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Μιχάλης Κ.
dc.contributor.otherMichael, Michalis K.
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-06-16
dc.date.accessioned2014-06-16T09:29:28Z
dc.date.available2014-06-16T09:29:28Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-06-16
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00116el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1506
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά εάν το τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον του Open Simulator (OpenSim) μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία εκπαιδευτικών περιβαλλόντων για συνεργατική μάθηση από απόσταση, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τις άλλες τεχνολογίες. Το εικονικό περιβάλλον παρέχει σημαντικά εργαλεία για αλληλεπίδραση, σύγχρονη επικοινωνία και συνεργασία με εύκολη πρόσβαση και χρήση. Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) Moodle μπορεί να διασυνδεθεί μέσω του εργαλείου Sloodle στο εμβυθιστικό περιβάλλον του OpenSim, ώστε να αξιοποιούνται σε σημαντικό βαθμό αρκετές από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του ΣΔΜ, να υπάρχει σύγχρονη πρόσβαση σε αυτές τις δραστηριότητες από το εικονικό περιβάλλον, όπου η εξ’ αποστάσεως μάθηση από ασύγχρονη γίνεται σύγχρονη. Επίσης, στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αξιοποιήθηκε στο εμπειρικό μέρος της έρευνας η θεωρία της συναλλακτικής μνήμης (Transactive Memory System-TMS). Η θεωρία αυτή εστιάζει το ενδιαφέρον της στο διαμοιρασμό της γνώσης όπου η αναμενόμενη επίδραση στην ομάδα θα είναι θετική, εφόσον η γνώση αυτή είναι εφαρμοσμένη. Η παρούσα έρευνα διερεύνησε την αναμενόμενη επίδραση που έχει η επικοινωνία, τόσο από πλευράς εύρους φάσματος μέσων, όσο και της εμπειρίας χρήσης, σε σχέση με τις τρεις σημαντικές διαστάσεις του Συστήματος Συναλλακτικής Μνήμης, δηλαδή, την εξειδικευμένη γνώση ανάμεσα στα μέλη των εικονικών ομάδων που συνεργάζονται συνεργατικά. Οι τρεις αυτές διαστάσεις του συστήματος TMS, που επηρεάζονται θετικά από την επικοινωνία αφορούν: α) την εξειδίκευση β) την Αξιοπιστία/εμπιστοσύνη γ) τη συνεργασία, και συμβάλουν αποτελεσματικά στη συνεργατική μάθηση σε πραγματικό χρόνο.el_GR
dc.format.extentx, 164 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤρισδιάστατα Εικονικά Περιβάλλονταel_GR
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel_GR
dc.subjectOpen Simulatorel_GR
dc.subjectMoodleel_GR
dc.subjectTransactive Memory Systemel_GR
dc.subjectΑνταλλαγή γνώσηςel_GR
dc.titleΣυνεργατική μάθηση και ανταλλαγή γνώσης σε περιβάλλον εικονικού κόσμου (Virtual World)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate thesis investigates whether the 3D-multi user platform of OpenSimulator (OpenSim), can be used as a base to create virtual educational environment for collaborative activities in distance learning, exploiting the comparative advantages of virtual worlds compared to other technologies. The virtual environment provides important tools for interaction, synchronous communication and cooperation with easy access and use. It is important to note that the Learning Management System (LMS) – Moodle, integrates through Sloodle with the 3D immersive environment of OpenSim. Thus, several significant educational activities of the LMS are fully integrated and can be accessed real time from the virtual environment, whether distance learning can be synchronous rather than asynchronous. Also, the present work is using the theory of Transactive Memory System (TMS), at the empirical part of the research that focuses on the knowledge sharing which positively affected the team, since the knowledge is applicable. This research investigates the expected impact of the communication media both in terms of resources, as well as experience with electronic communication, importantly influenced the three dimensions of the TMS, i.e., the specialized knowledge among members of virtual teams that cooperate with collaboration. These three dimensions of TMS positively affected by communication concerning: a) expertise b) trust and c) coordination of specialized knowledge, contribute effectively real time collaboration of virtual team membersel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής