dc.contributor.advisor | Μιχιώτης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Παναγιωτοπούλου, Μαρία | |
dc.contributor.other | Panagiotopoulou, Maria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-04-07 | |
dc.date.accessioned | 2014-04-08T08:06:17Z | |
dc.date.available | 2014-04-08T08:06:17Z | |
dc.date.copyright | 2014-01 | |
dc.date.issued | 2014-04-08 | |
dc.identifier.other | MBA/2014/00188 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1496 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές | el_GR |
dc.description.abstract | Το ζήτημα της προώθησης της απασχόλησης και της καταπολέμησης της ανεργίας αποτελεί
έναν βασικό προβληματισμό και διαρκή στόχο όλων των κρατών. Η ύπαρξη θέσεων εργασίας
και η δίκαιη και αποτελεσματική τοποθέτηση των ανέργων είναι ένα έργο περίπλοκο καθώς δεν
υπάρχει αποκλειστικά σωστός και αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθεί.
Στην Ευρώπη, τα διάφορα κράτη έχουν αναπτύξει ειδικούς δημόσιους οργανισμούς για το
σκοπό αυτό, άλλοτε αμιγώς κρατικούς και άλλοτε με σημαντικό βαθμό αυτονομίας, ώστε να
αναλάβουν την προώθηση της απασχόλησης με το καλύτερο τρόπο ανάλογα με τα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά της κάθε χώρας.
Στην Ελλάδα τον αντίστοιχο ρόλο έχει επωμιστεί ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού
Δυναμικού ( ΟΑΕΔ ). Αποτελεί τον οργανισμό που επιτελεί το σημαντικό έργο και έχει τον
κρίσιμο ρόλο στην καταπολέμηση της Ανεργίας και την προώθηση της Απασχόλησης ενώ
ταυτόχρονα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις οι οποίες τελικά επικεντρώνονται στη δημιουργία
ενός Δημόσιου αποτελεσματικού συστήματος παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στους πολίτες της
χώρας με ιδιαίτερη έμφαση σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη.
Από το 2006, ο ΟΑΕΔ πρωτοπορώντας, συνένωσε τις Υπηρεσίες Απασχόλησης (Κέντρα
Προώθησης Απασχόλησης) και τις Υπηρεσίες Ασφάλισης στα ΚΠΑ2. Τα ΚΠΑ2 αποτελούν μια
οργανωτική καινοτομία και εκφράζουν με μία «δυναμική» προσέγγιση την τάση για υψηλού
επιπέδου παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών – προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών
του Πολίτη.
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας διεξήχθη έρευνα σχετικά με την αποτίμηση του Έργου των
ΚΠΑ. Η αποτίμηση αυτή μπορεί να θεωρηθεί θετική με εμφανή σημεία που χρειάζονται
βελτιστοποίηση στην Οργάνωση και Απόδοση των ΚΠΑ. | el_GR |
dc.format.extent | 135 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Αγορα εργασίας -- Ελλάδα -- ΚΠΑ | el_GR |
dc.subject | Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης | el_GR |
dc.subject | Employment Promotion Centers | el_GR |
dc.title | Η αποτίμηση των κέντρων προώθησης της απασχόλησης (ΚΠΑ). Η εμπειρία στην Ελλάδα και διεθνώς | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The issue of promoting employment and combating unemployment constitutes a key concern as
well as a constant objective for all states.
The existence of jobs and the fair and efficient placement of the unemployed is a task that is
complicated since there is no exclusively right and effective way for this to be achieved.
In Europe, several states have developed specific public bodies for this purpose, which are
sometimes purely governmental and others with a considerable degree of autonomy in order to
undertake the promotion of employment in the best possible way according to the particular
characteristics of each country.
In Greece the corresponding role has taken on the Manpower Employment Organization
(OAED). It is the organization that performs the important task and has a crucial role in fighting
unemployment and promoting employment while responding to the challenges which ultimately
focused on creating an effective system of Public provision of quality services to the citizens of
the country with particular emphasis on those in need .
Since 2006, OAED pioneered, by merging the Employment Services (Employment Promotion
Centers) and Insurance Services to (KPA2). The KPA2 is an organizational innovation and
expressing a "dynamic" approach tends to provide a high level of specialized services - priority
needs of the Citizen.
The present thesis attempts: (a) The overall assessment of the performance to date of the
institution of KPA2, as well as (b) the analysis and comparison of respective European offices.
As part of this work was a poll research into the evaluation of the KPA2 performance. The
valuation can be considered positive with obvious signs that need optimization in Organization
and Performance of the KPA2. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |