Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΓιαπιτζή, Βασιλική
dc.contributor.otherGiapitzi, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-04-07
dc.date.accessioned2014-04-08T08:03:11Z
dc.date.available2014-04-08T08:03:11Z
dc.date.copyright2014-01
dc.date.issued2014-04-08
dc.identifier.otherMBA/2014/00178el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1493
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης αυτής, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών φαρμακευτικής εταιρίας εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων (και τελικά τις πωλήσεις της), η ανάλυση του μίγματος Marketing καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός της. Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς, για την διεξαγωγή της οποίας θα χρησιμοποιηθεί δείγμα 250 κτηνιατρείων από Αττική, Θεσσαλονίκη, Πελοπόννησο, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Εύβοια. Χρησιμοποιώντας στατιστικές μεθόδους, θα αναλυθούν οι μεταβλητές που μετρούν την ικανοποίηση των κτηνιάτρων (πελατών) στην εταιρία εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων. Οι μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη είναι απαραίτητες, αφού αναδεικνύουν πιθανά προβλήματα και αποτελούν βάση ανάπτυξης προγραμμάτων ανάκτησης χαμένων πελατών. Η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών, η τμηματοποίηση της αγοράς όπου διαπιστώνονται οι ευκαιρίες της αγοράς κ σχεδιάζονται οι στρατηγικές marketing έτσι ώστε να επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κ να παρέχεται υψηλότερη ικανοποίηση στους πελάτες της (και άρα αύξηση του συνολικού κέρδους της επιχείρησης τελικά), οι στρατηγικές διαφοροποίησης (τοποθέτησης) των προϊόντων σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης, η επιλογή και διαχείριση των μεσαζόντων, τα μέσα επικοινωνίας προώθησης αυτών αλλά και η σωστή οργάνωση και συντονισμός όλων των παραπάνω ενεργειών μπορούν να οδηγήσουν σε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία ανταγωνιστική αγορά και στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη της επιχείρησης και άρα της κερδοφορίας της.el_GR
dc.format.extent80 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΚριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to investigate the factors that affect customer satisfaction of veterinary pharmaceutical company (and ultimately sales), the analysis of marketing mix and strategic planning. Market research conducted and used a sample of 250 veterinary clinics in Attiki, Thessaloniki, Peloponnese, Dodecanese, Crete and Evvoia. Using statistical methods, we will analyze the variables that measure the satisfaction of veterinarians (customers) in veterinary pharmaceutical company. The measurements of customer satisfaction are essential, after bring out potential problems and constitute based development programs on recovery of lost customers. The analysis of the purchasing behavior of customers, market segmentation where there are market opportunities and designed marketing strategies so as to achieve the greatest possible outcome and provide higher customer satisfaction (and thus increase the total profit of the company after all), differentiation strategies (positioning) of the products in relation to competition, the pricing policy of the firm, the selection and management of intermediaries, media and promotional campaigns for the proper organization and coordination of all of the above actions can lead to key competitive advantage in a competitive market and to maximize customer satisfaction of the company and hence its profitability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής