Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημιουργία On Line μαθήματος μαθηματικών με τη χρήση του εργαλείου LAMS (Learning Activity Management System) για μαθητές Asperger

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΛΗ-2013-00104.pdf (3.853Mb)
    Ημερομηνία
    2014-03-27
    Συγγραφέας
    Σιβένα, Σοφία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στη σημερινή εποχή, έχει εδραιωθεί η άποψη πως ο εκπαιδευτικός και οι γονείς λαμβάνουν ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική αντιμετώπιση ενός μαθητή ΑμεΑ και ιδιαίτερα ενός αυτιστικού παιδιού, χρησιμοποιώντας όλο και πιο εξελιγμένες μεθόδους μάθησης, που η επιστημονική έρευνα προτείνει. Κάθε νέα σχολική χρονιά αποτελεί μια πρόκληση για κάθε δάσκαλο, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση μιας ομάδας παιδιών με αναπτυξιακές και μαθησιακές ικανότητες και ανάγκες. Μέλος της ομάδας αυτής μπορεί να είναι και ένα παιδί με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ) που παρουσιάζει διάφορες δυσκολίες και ιδιαιτερότητες. Για το λόγο αυτό θεωρήθηκε απαραίτητη η μελέτη των χαρακτηριστικών αυτών των παιδιών και αναλύθηκε στο κυρίως μέρος της εργασίας μας. Τα τελευταία χρόνια όπου η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας είναι παντού παρούσα, η τεχνολογία των πολυμέσων ανοίγει ένα νέο δρόμο για τη μάθηση με βάση την προσωπική ανακάλυψη και εμπειρία. Έχει μελετηθεί και διαπιστωθεί ότι η χρήση ψηφιακών μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία προωθεί τη διαδραστικότητα και την εξασθένιση των εντάσεων, προωθεί επίσης ενεργητικά εκπαιδευτικά μοντέλα και προσφέρει νέες δυνατότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και συμβάλλει δημιουργικά στη διαδικασία της μάθησης. Στο παραπάνω πλαίσιο η διπλωματική εργασία αναλύει θέματα που αφορούν ορισμούς όπως η διδασκαλία, οι εκπαιδευτικοί ρόλοι, η ηλεκτρονική μάθηση αλλά και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός. Με βάση τη θεωρία και τη μελέτη υλοποιήθηκε για τους σκοπούς της εργασίας ένα ψηφιακό μάθημα με τη χρήση του εργαλείου LAMS το οποίο περιέχει διαδραστικές ασκήσεις και βίντεο και αφορά την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών σε βασικές έννοιες μαθηματικών, με απλές πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης. Ολοκληρώνεται η παρούσα εργασία με το ερευνητικό μέρος που σχεδιάστηκε για να ανακαλύψει την απήχηση των ψηφιακών μεθόδων, αλλά και πιο συγκεκριμένα την απήχηση του ψηφιακού μαθήματος των μαθηματικών που δημιουργήθηκε μέσω της πλατφόρμας του LAMS . Ερευνάται η αποτελεσματικότητα των μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν και από πλευράς σχεδιασμού, αλλά και από πλευράς αποτελεσματικότητας και χρηστικότητας του περιβάλλοντος της εφαρμογής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1472
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013