Show simple item record

dc.contributor.advisorΣοφοκλέους, Ελένη
dc.contributor.authorΚατσαρή, Έλενα
dc.contributor.otherKatsari, Elena
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-29
dc.date.accessioned2013-09-02T05:54:28Z
dc.date.available2013-09-02T05:54:28Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-09-02
dc.identifier.otherMBA/2013/00166el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1373
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη δύο διοικητικών ζητημάτων καίριας σημασίας, αυτών της οργανωσιακής μάθησης – δια βίου εκπαίδευσης και της ποιότητας ως κύρια στοιχεία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο χώρο του Δημόσιου Τομέα στην Κύπρο. Σκοπός της εργασίας είναι να αποδείξει την αλληλένδετη σχέση μεταξύ των εννοιών της Οργανωσιακής Μάθησης, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Δια Βίου Μάθησης καθώς και το βαθμό χρήσης τους στη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών. Βασικό μέσο της ερευνητικής διαδικασίας αποτελεί ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από 45 εργαζομένους διαφόρων τμημάτων και υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα. Η ερευνητική διαδικασία μελέτησε τις απόψεις και αντιλήψεις των εργαζομένων σχετικά με τις έννοιες που προαναφέρονται καθώς και την ανάγκη για μεταρρύθμιση του Δημόσιου Τομέα στην Κύπρο. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας οι περισσότεροι εργαζόμενοι του δείγματος εμφανίζονται να έχουν παρακολουθήσει κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκ μέρους της δημόσιας υπηρεσίας. Παρατηρούνται όμως κενά στην πολιτική αξιοποίησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν καθώς επίσης και στην εφαρμογή τους, στοιχείο το οποίο συντηρεί τη μειωμένη παραγωγικότητα αλλά και την αυξημένη γραφειοκρατία.el_GR
dc.format.extent97 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή μάθηση -- Δημόσιος τομέας -- Κύπροςel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Δημόσιος τομέας -- Κύπροςel_GR
dc.subjectOrganizational learning -- Public sector -- Cyprusel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Public sector -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ οργανωσιακή μάθηση και η εκπαίδευση εργαζομένων ως μέσο διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών στον κυπριακό δημόσιο τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose of this assignment is to study two crucial administrative issues these organizational learning - lifelong learning and quality as key elements of competitive advantage in the area of public sector in Cyprus. This assignment aims to demonstrate the interrelation between the concepts of Organizational Learning of TQM and Lifelong Learning and the extent of their use in the operation of public services. Key instrument in the research process is a questionnaire answered by 45 employees of various departments and services of the Public Sector. The Inquiry examined the views and perceptions of employees on the concepts mentioned above and the need for public sector reform in Cyprus. Based on the research results most employees in the sample appear to have attended a training program on behalf of the public service. But there are gaps in the political use of knowledge acquired as well as their implementation, an element which sustains reduced productivity and increased bureaucracy.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record