Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαινούργιος, Δημήτρης
dc.contributor.authorΧριστοδουλίδου, Ζωή
dc.contributor.otherChristodoulidou, Zoi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-02
dc.date.accessioned2013-08-02T08:12:48Z
dc.date.available2013-08-02T08:12:48Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-08-02
dc.identifier.otherMBA/2013/00154el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1356
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, ο στόχος ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών, ιδιαίτερα στα πλαίσια των ταξιδιωτικών πρακτορείων. Για τη μελέτη αυτή, έγινε προσέγγιση μέσω του κατάλληλου θεωρητικού υπόβαθρου που σχετίζεται με την έννοια και τις λειτουργίες των ταξιδιωτικών πρακτόρων, την έννοια της ικανοποίησης του πελάτη γενικά κι ιδιαίτερα την έννοια της ικανοποίησης των πελατών από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Η εμπειρική προσέγγιση βασίστηκε στη μελέτη μέσω ερωτηματολογίων, σε γαλλικό ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κρήτης, το Fram. Το ερωτηματολόγιο βασίστηκε σε δείγμα 121 ατόμων, το οποίο στόχο είχε να διερευνήσει την ικανοποίησή τους από το ταξίδι που έκαναν. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι περισσότεροι ερωτηθέντες επέλεξαν τη Fram λόγω της σχέσης ποιότητας και τιμής. Επίσης, αρκετοί από αυτούς έχουν ήδη ξαναταξιδέψει με τη Fram και σκοπεύουν να το κάνουν και στο μέλλον. Γενικά, η αντίληψη ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ καλή ή και καλή και σπανίως μέτρια κατά μέσο όρο, κάτι που υποδηλώνει πως υπάρχει στενή σχέση μεταξύ της ποιότητας και της ικανοποίησης, με την ικανοποίηση να προκύπτει από την ποιότητα και τη σχέση ποιότητας-τιμής να παραμένει η πιο σημαντική στην επιλογή ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου. Τα αποτελέσματα της εργασίας είναι συμβατά με μελέτες στον ελληνικό και διεθνή χώρο κι ιδιαίτερα σύμφωνα με βάση τις θεωρίες για τη σχέση ποιότητας-τιμής και τη σύνδεση της αξιολόγησης της ποιότητας με την ικανοποίηση του πελάτη.  el_GR
dc.format.extent65 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατών -- Ταξιδιωτικά πρακτορεία -- Κρήτηel_GR
dc.subjectCustomer satisfaction -- Travel agencies -- Creteel_GR
dc.titleΔιερεύνηση ικανοποίησης του πελάτη ως προς παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες. Case study tour operator fram στην Κρήτηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this dissertation, the aim was to investigate customer satisfaction, especially in the context of travel agencies. For this study, the approach was made through appropriate theoretical background associated with the meaning and functions of travel agents, the concept of customer satisfaction in general and especially in the concept of customer satisfaction by travel agencies. The empirical approach was based on questionnaires analysis, in a French travel agency of Crete, Fram. The questionnaire was based on a sample of 121 people, and aimed to investigate customer’s satisfaction of the trip they had. The results showed that most respondents chose Fram because of the quality and price relationship. Also, several of them have already traveled with Fram and intend to do so in the future. Generally, the perception regarding the quality of services and customer satisfaction is very good or good and rarely moderate on average, suggesting that there is a close relationship between quality and satisfaction, and satisfaction which derives from the quality and value for money remains the most important in choosing a travel agency. These results are consistent with studies in Greek and international level and in particular in accordance with the theories based on the relationship of quality and price and the association between quality evaluation and customer satisfaction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record