Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΛόντου, Μάριος
dc.contributor.otherLontou, Marios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-01
dc.date.accessioned2013-08-01T11:36:17Z
dc.date.available2013-08-01T11:36:17Z
dc.date.copyright2013-07
dc.date.issued2013-08-01
dc.identifier.otherMBA/2013/00072el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1349
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ κύριος σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να αναγνωριστούν και καταγράφουν οι τεχνικές και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές μονάδες για να αυξήσουν τις ενδοεπιχειρησιακές πωλήσεις και έσοδα. Η έρευνα επικεντρώθηκε στις τεχνικές και εργαλεία της επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου. ευτεροβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πεδία του ξενοδοχειακού προϊόντος, και στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Η δευτεροβάθμια έρευνα επικεντρώνεται στα στοιχεία εκείνα της επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αύξηση των ενδοεπιχειρησιακων πωλήσεων. Πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 4 ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων στην Πάφο. Επίσης πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε στις ίδιες μονάδες σε 25 πελάτες τους. Πέντε κύριες ενότητες κάλυψε η πρωτοβάθμια έρευνα: χαρακτηριστικά πελατών που επισκέπτονται τα ξενοδοχεία, προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται, επικοινωνία υπηρεσιών και προϊόντων με τους πελάτες, προσωπικές πωλήσεις και ανάλυση πωλήσεων. Πρωτοβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης για να διαπιστωθεί η αντίληψη των πελατών για τις διάφορες ενέργειες και τεχνικές επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι ξενοδόχοι για να ενημερώσουν για τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Έγινε προσπάθεια τα ξενοδοχεία που θα λάμβαναν μέρος στην έρευνα να μην είναι κλειστού τύπου και να είναι περίπου τις ίδιας δυναμικότητας σε κλίνες. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγοντας υποστηρίζουν ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πλήρως, ορθολογικά, αποτελεσματικά και αποδοτικά τις τεχνικές επικοινωνίας μάρκετινγκ μπορούν να επιτύχουν ευεργετικά αποτελέσματα. Ένα καλό οργανωμένο σχέδιο ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας είναι αναγκαίο και απαραίτητο για να ενημερώνονται, υπενθυμίζονται και να πείθονται οι πελάτες να αγοράσουν. Η έρευνα καταλήγει ότι αν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αναπτύξουν κατάλληλα υποστηρικτικά προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με την εποχή αλλά και τους πελάτες που βρίσκονται την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στις μονάδες και τα προσφέρουν σε ανώτερη ποιότητα από την αναμενόμενη, σίγουρα θα επικαρπωθούν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα. Προσεκτικός σχεδιασμός των τεχνικών της επικοινωνίας μάρκετινγκ, merchandising, προώθηση πωλήσεων, προσωπικές πωλήσεις, διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι απαραίτητος για να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υποστηρίζονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Η αποτελεσματική χρήση των εσωτερικών προσπαθειών πωλήσεων σίγουρα αυξάνει τα έσοδα.el_GR
dc.format.extent122 σ. πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΕπικοινωνιακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing communicationel_GR
dc.titleΑύξηση ενδοεπιχειρησιακών πωλήσεων και εσόδων χρησιμοποιώντας τεχνικές και εργαλεία επικοινωνιακού μάρκετινγκ, "η περίπτωση ξενοδοχείων 4 αστέρων στην Πάφο"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this research was to investigate how resort hotels in Cyprus can increase sales and revenue using marketing communication tools and techniques. To achieve this aim, secondary research was undertaken in the area of hospitality products/services and marketing communication elements that can help and assist hoteliers to increase knowledge off the products/services available to guests already in the premises. Primary data was collected in order to find out how the theory was applied in practice. The primary research looked in depth at the methods and techniques used by hotels in order to increase in-house revenue. Five main areas of primary research were designed: customer types visiting the hotels, products/services available free or for sales, communication tools and techniques used, personal selling and employee motivation and analysis of sales. In addition it was investigated for the customer perception on communication tools and techniques used. Four four star hotels were investigated. All hotels were located in Paphos, were not all inclusive hotels and had approximately the same room capacity. In addition 25 guests from each hotel participated. The findings of the study indicated that hoteliers that fully used effective and efficient marketing communication techniques and tools can archive various beneficial results. A good integrated in – house communication plan is necessary in order to inform, persuade and remind guests. The author concludes that, if resort hoteliers develop appropriate facilitating and supporting products/services depending on the season and for particular customer types who are in the property at the specific time and provide those in a superior quality and satisfy customer more than expected, it is sure that beneficial results would be achieved. Carefully planned and managed of specific marketing communication tools, merchandising, internal sales promotion, personal selling and word of mouth, which are integrated and support each other and the rest of the marketing mix elements are necessary in order to achieve more beneficial results. It can exceed customer expectation while the hotel makes extra revenue. Effective use of internal sales activities increases revenue.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record